آس: شروطی که امباپه برای رئال مادرید تعیین کرده

0

رئال مادرید نیوز : کمتر بازیکنی این فرصت را به دست می آورد که قبل از ۲۰ سالگی جام جهانی را ببرد و در مسابقات هم نقش مهمی داشته باشد. این دقیقا اتفاقی بود که برای کیلیان امباپه رخ داد. کیلیان که دو ماه دیگر می تواند ازادانه با رئال قرارداد ببندد حالا می خواهد قهرمانی المپیک را هم به افتخاراتش اضافه کند.

در حقیقت هر چند که انتقال امباپه به رئال مادرید بسیار محتمل به نظر می رسد اما رئال مادرید باید برخی از شرط های امباپه را هم بپذیرد. یکی از شروط امباپه این است که رئال مادرید اجازه حضورش در المپیک ۲۰۲۴ در پاریس را صادر کند. کیلیان در آن زمان ۲۵ ساله خواهد بود و می خواهد قطعا در این مسابقات حضور پیدا کند و با کب مدال المپیک کارنامه دوران فوتبالش را پربارتر کند. آخرین باری که فرانسه در المپیک مدال کسب کرد به مسابقات ۱۹۸۴ لس آنجلس برمی گردد.

امباپه به صورت رایگان به رئال می آید هر چند که طبیعتا رئال مادرید باید به او پاداش انتقال را بپردازد. کیلیان می داند که در رئال مادرید شانس زیادی برای کسب توپ طلا خواهد داشت، موردی که در پی اس جی شانسی برای آن ندارد. در حقیقت یکی دیگر از شروط امباپه در رئال این است که لیدر پروژه باشد، اتفاقی که در پی اس جی با حضور مسی و نیمار برایش رخ نداده است.

شرط دیگر امباپه مربوط به خانواده اش است. در حقیقت رئال باید هوای خانواده او را داشته باشد. پدرش ویلفرد نقش مشاور را دارد و امور تبلیغاتی او را دنبال می کند در حالی که مادرش فیضه امور شخصی این بازیکن را دنبال می کند. البته برادرش یتان نیز در حال حاضر در آکادمی پی اس جی حضور دارد و شاید رئال در آینده بخواهد ایتان را هم به آکادمی اش اضافه کند تا آینده هر دو برادر شبیه هم باشد. ایتان تا ۲۰۲۴ با پی اس جی قرارداد دارد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

آس: شروطی که امباپه برای رئال مادرید تعیین کرده

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ