آغاز پرداخت بدهی پرسپولیس به کالدرون/ یک ماه از سرپرستی من باقی مانده است

0

پرسپولیس نیوز

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس سرانجام اعلام کرد که سرخپوشان پایتخت مراحل پرداخت پول گابریل کالدرون را آغاز کرده‌اند و تسویه حساب با این سرمربی آرژانتینی انجام خواهد شد: مراحل انتقال مطالبات گابریل کالدرون و دستیار وی از باشگاه آغاز شد و تا تسویه بدهی باشگاه و اجرای حکم فیفا به منظور باز شدن پنجره نقل و انتقالات ادامه پیدا خواهد کرد. منتظر دریافت مجوزهای قانونی بودیم که با پیگیری‌های صورت گرفته، این مهم محقق شد. حالا به اطلاع می‌رسانم؛ انتقال پول در حال انجام است. به محض نشستن تمام مبالغ واریزی به حساب ایشان، اسناد مربوطه برای فیفا ارسال خواهد شد تا نسبت به باز شدن پنجره نقل و انتقالات اقدام شود.

صدری که با شایعه‌ای عجیب پیرامون این مسئله که قصد ندارد تا زمان قطعی شدن مدیرعاملی اش، مطالبات کالدرون را پرداخت کند، حالا به این موضوع نیز پرداخته و گفته: در حال حاضر بنده به عنوان سرپرست در خدمت باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران هستم. حتی اگر یک روز از مسوولیت من باقی مانده باشد، آن چه که برای پرسپولیس لازم و در توانم باشد، انجام خواهم داد. در حال حاضر هم یک ماه از مدت سه ماهه سرپرستی من باقی مانده است. هواداران مطمئن باشند، برای من در انجام مسوولیت‌هایی که دارم، فرقی بین یک ساعت و یک ماه و یک سال نیست. به ویژه که درباره پرسپولیس صحبت می‌کنیم.

وی همچنین در ادامه با اشاره به این شایعات عنوان کرد: برخی از دوستان و هواداران هم در روزهای گذشته، روی مساله مدیریتی حساس بوده‌اند. امیدواریم و خواهش می‌کنیم اجازه بدهند با توجه به این که امور باشگاه در حال انجام است، وزارت ورزش و جوانان با صبر و حوصله کار را دنبال کند. ما هم با وجود تمام مشکلاتی که وجود دارد در خدمت باشگاه و هواداران بوده ایم و هستیم.

اخبار فوری پرسپولیس

آغاز پرداخت بدهی پرسپولیس به کالدرون/ یک ماه از سرپرستی من باقی مانده است

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ