صعود لیورپول و آژاکس/ سیتی صدر را از پاریس گرفت

0

ساتین –

با برگزاری ۶ دیدار هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید که در مهم‌ترین دیدارها لیورپول و منچسترسیتی برنده شدند و پاری‌سن‌ژرمن به نتیجه‌ای بهتر از مساوی نرسید.


از گروه A، پاری‌سن‌ژرمن فرانسه در دیداری که لیونل مسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت در زمین لایپزیش آلمان به تساوی دو بر دو بسنده کرد. 

در این بازی ابتدا انکونکو در دقایق آغازین برای لایپزیش گلزنی کرد اما واینالدوم هافبک هلندی موفق شد در همان نیمه نخست برای پاریسی‌ها ۲ مرتبه گلزنی کرده و تیمش را پیش انداخت.

این پایان کار نبود و میزبان در دقیقه ۹۲ صاحب ضربه پنالتی شد تا سابوتزای گل تساوی نماینده آلمان را ثبت کند.

پاری سن ژرمن نیوز

در دیگر دیدار این گروه، منچسترسیتی انگلیس نایب قهرمان فصل گذشته این مسابقات، در ورزشگاه اتحاد پذیرای کلوب‌بروژ از بلژیک بود و به پیروزی قاطع چهار بریک دست یافت.

فودن ، ریاض محرز ، رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس گلزنان سیتی در این دیدار خانگی بودند.

پاری سن ژرمن نیوز

هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب با برگزاری ۶ دیدار به اتمام رسید و در مهمترین بازی، لیورپول در ورزشگاه آنفیلد پذیرای اتلتیکومادرید بود و در ادامه عملکرد درخشانش به برتری دو بر صفر رسید تا چهارمین بُرد متوالی را جشن بگیرد.

لیورپول که از امتیاز میزبانی سود می‌برد بازی را تهاجمی آغاز کرد و با گل‌های زودهنگام دیگو ژوتا و سادیو مانه به خواسته‌اش رسید. پیش از اتمام نیمه نخست، فیلیپه مدافع  اتلتیکو با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد و کار تیمش را دشوارتر کرد.

در دقیقه ۵۷ لوییس سوارس مهاجم باتجربه اتلتیکو که سابقه سال‌ها حضور در لیورپول را نیز دارد یکی از گل‌های خورده میهمان را جبران کرد اما این گل با استفاده از سیستم VAR مردود اعلام شد.

با این اوصاف تیم تحت هدایت یورگن کلوپ ۱۲ امتیازی شد تا صعود زودهنگامی به مرحله حذفی داشته باشد و اتلتیکو هم در امتیاز چهار باقی ماند.

پاری سن ژرمن نیوز

صعود لیورپول و آژاکس/ سیتی صدر را از پاریس گرفت

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ