نیاز مثلث کاسمیرو-کروس-مودریچ به اکسیژن

0

رئال مادرید نیوز : بازی  برگشت مقابل شاختار برای یک بار دیگر شرایط بدنی رئال را زیر سوال برد. در حقیقت بازیکنان رئال که در بازی رفت توانسته بودند شاختار را گلباران کنند در این بازی به سختی با نتیجه دو بر یک پیروز شدند. شاختار در برنابئو ۹ شوت زد که پنج تایش در چارچوب بود. آنها چندین بار تا آستانه پیش رفتن از رئال قرار گرفتند اما نمایش خوب کورتوا باعث شد تا رئال مقاومت کند.

یکی از دلایل ضعف دفاعی رئال مادرید مقابل شاختار به علت افت مشهود مثلث کاسمیرو، کروس و مودریچ بود. در حقیقت مثلث خط هافبک رئال در این بازی ۱۵ توپ ربود و ۱۹ توپ از دست داد. آنها در ۲۴ دوئل روی هم شرکت کردند و فقط ۱۴ تا را بردند. کروس در این بازی ۷۶ پاس داد که از میانگین خودش پایین تر بود. مودریچ ۳۶ ساله از بقیه اعضای این مثلث بیشتر بریده بود.

بازیکن کروات در کل بازی فقط در سه دوئل حضور پیدا کرد و فقط دو توپ ربود. کروس که دیرتر از بقیه فصل را شروع کرده و در آغاز فصل مصدوم بوده شرایط بهتری دارد در حالی که کاسمیرو گاهی مرتکب اشتباهات فاحش می شود. مثلث کاسمیرو، کروس و مودریچ در چهار تا از پنج بازی اخیر فیکس بوده اند و فقط مودریچ در مقابل اوساسونا استراحت کرد. رئال در این پنج بازی چهار برد و یک تساوی کسب کرده اما خستگی این خط هافبک کاملا مشهود است.  کاسمیرو در این فصل ۱۱۵۲ دقیقه بازی کرده، مودریچ ۸۱۴ دقیقه و کروس ۵۲۳ دقیقه. تونی البته در هفت بازی اخیر در ۸۳ درصد دقایق حضور داشته است.

در حال حاضر مشکل این جاست که فدریکو والورده دچار مصدومیت شده است. از سویی کاماوینگا که در این فصل ۵۳۹ دقیقه بازی کرده به تدریج دچار افت شده و در بازیهای اخیرش بیش از حد بی تمرکز بوده است. کاماوینگا در این فصل فقط ۲۴۷ دقیقه بازی کرده که چهار کارت زرد گرفته یعنی هر ۶۲ دقیقه یک کارت زرد. نکته ای که نشان می دهد که این بازیکن تمرکز کافی را ندارد. ایسکو در این فصل فقط ۱۶۶ دقیقه بازی کرده که عملکرد جالبی نداشته است. سبایوس هنوز مصدوم است و بلانکو فقط نیم ساعت بازی کرده است. آسنسیو نیز که قرار بود دار این فصل به خط هافبک برود  به جز بازی با مایورکا نمایش جالب دیگری نداشته است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

نیاز مثلث کاسمیرو-کروس-مودریچ به اکسیژن

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ