سراج: پرسپولیس اینقدر برده همه بد عادت شده‌اند

0

پیشکسوت پرسپولیس گفت: چرا توقع دارید تیمی مثل پرسپولیس حتی یک بار هم در طول فصل شکست نخورد؟ هر تیم بزرگی ممکن است در طول یک تورنمنت باخت بیاورد.

با انتخاب بهنام سراج به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امیدواری‌های این تیم برای بالا بردن شرایط روحی بازیکنان صنعت نفت آبادان برای جبران نتایج ضعیف هفته های اخیر بیشتر شده است. بهنام سراج در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره شرایط تیم صنعت نفت آبادان و البته تیم سابقش پرسپولیس که در هفته سوم به آلومینیوم اراک باخت اظهاراتی را مطرح کرد.

چه شد که پذیرفتید به عنوان سرپرست در تیم صنعت نفت فعالیت کنید؟

صنعت نفت یکی از تیم‌های محبوب در استان خوزستان به ویژه شهر آبادان است. من هم به عنوان یک آبادانی وظیفه خودم می دانستم که در این زمینه کمکی کرده باشم. برای همین آمدم تا در کنار دیگر دوستان شرایط صنعت نفت را به روزهای خوبش برگردانیم.

اما کادر فنی صنعت نفت تقریباً استقلالی است و شما پرسپولیسی؟

باید این را بگویم قبل از اینکه علیرضا منصوریان استقلالی شود و من پرسپولیسی، ما هر دو در تیم پارس خودرو هم تیمی بودیم و کنار هم بازی می‌کردیم. رفاقت من و منصوریان به ۲۸ سال پیش برمی‌گردد. حالا هم ما به چیزی جز صنعت نفت و موفقیتش فکر نمی کنیم.

چقدر احتمال می دهید که صنعت نفت از این وضعیت خارج شود؟

ظرف ۲ روز گذشته علیرضا منصوریان در تمرینات حاضر شده و به جرأت می‌توانم بگویم که نبود او در کنار تیم یکی از دلایل افت صنعت نفت در سه بازی اول بود به هر حال حضور یک مربی بالای سر تیمش خیلی موثر است. امیدواریم از این هفته و در قائمشهر بتوانیم جبران سه شکست هفته‌های ابتدایی را استارت بزنیم و هفته‌به‌هفته نتایج بهتری بگیریم. این قول را به آبادانی ها می دهم که بازیکنان تیم برای این کار هم قسم شده اند.

پرسپولیس در اراک شکست خورد و خیلی ها از این بابت ناراحت شدند. شرایط این تیم را پس از باخت چطور ارزیابی می کنید؟

پرسپولیس اینقدر برد آورده که همه را بدعادت کرده و تا یک بار می بازد برای همه سنگین تمام می شود. این طبیعی است که در طول یک فصل یا یک تورنمنت تیمی شکست بخورد اما ظاهراً توقع مردم از پرسپولیس بیشتر است. به هر حال در طول فصل بقیه تیم‌ها هم بیکار ننشسته اند. گرچه آنها از نظر اسمی کمی پایین تر هستند ولی وقتی مقابل پرسپولیس و استقلال قرار می گیرند با انگیزه تر می شوند و گاهی موفق به شکست دادن این تیم ها هم خواهند شد. من فکر می کنم یک تیم هیچ وقت همیشه برنده و یا هیچ وقت بازنده نیست.

مسابقه پرسپولیس و گل گهر را چطور پیش بینی میکنید؟

بازی با گل‌گهر هم شرایط خاص خودش را دارد. تیم سیرجانی دارای یک مجموعه مدیریتی قوی و البته یک سرمربی باتجربه است. این بازی برای پرسپولیس قطعاً دشوار خواهد بود اما فراموش نکنیم که پرسپولیس این هفته برای جبران شکستش، انگیزه‌های زیادی دارد. هم شکست مقابل آلومینیوم و هم دور نماندن از کورس صدر جدولی ها.

پیشکسوت پرسپولیس بهنام سراج کیست باشگاه صنعت نفت آبادان اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

سراج: پرسپولیس اینقدر برده همه بد عادت شده‌اند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ