اعترافات عجیب داور فینال چمپیونزلیگ ۲۰۱۶ میان رئال و اتلتیکو در مورد اشتباهاتش

0

رئال مادرید نیوز : مارک کلاتنبرگ داور انگلیسی فینال چمپیونزلیگ ۲۰۱۶ میان رئال و اتلتیکو در مورد اشتباهاتش در آن بازی صحبت کرد.

وی که در حال حاضر در لیگ عربستان قضاوت می کند، می گوید که علت این که پنالتی په په روی تورس در آن بازی را گرفته این بوده که می دانسته گل راموس پنالتی وبده و قصد تلافی را داشته است. وی اظهار داشت :” تورس از په په جلوتر بود و فکر می کردم خطا انجام شده است. آیا واقعا خطا انجام شده بود؟ این موضوع به نظر شخصی افراد وابسته است. من پنالتی گرفتم چرا که می خواستم تعادل ایجاد کنم چرا که رئال مادرید گل خود مقابل اتلتیکو را در موقعیت آفساید ثبت کرده بود. در آن زمان گریزمن شوت خود را به تیرک زد و با خودم گفتم :”واو، امروز روز من است. این یک روز عالی برای یک داور است.” اتلتیکو این فرصت را داشت تا گل آفساید را جبران کند و اشتباه کرده بود. حالا من را مقصر می دانند اما اشتباه می کنند چرا که گریزمان از روی نقطه پنالتی فرصت داشت.”

البته کاراسکو از روی نقطه پنالتی گل تساوی را در آن بازی زد و در ضربات پنالتی، خوانفران پنالتی را خراب کرد. به همین خاطر به نظر می رسد که حافظه کلاتنبرگ کمی در این مورد ضعیف است و کلا گریزمان نقش چندانی در اتفاقات آن بازی نداشته است!

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

اعترافات عجیب داور فینال چمپیونزلیگ ۲۰۱۶ میان رئال و اتلتیکو در مورد اشتباهاتش

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ