علی خسروانی مالک اتوخسروانی کیست؟ +عکس

0

علی خسروانی بزرگترین مجموعه خصوصی فروش خودرو در بازار ایران را اداره می کند و بیشتر از ۳۰۰ نفر را هم استخدام کرده است. «علی خسروانی» در دانشگاه عمران خوانده اما چند ساعت که پای حرف هایش بنشینید، می بینید که چشم هایش با شنیدن مباحث مربوط به کسب و کار، فروش و بازاریابی برق می زند.

علی خسروانی متولد تهران است.

لوکس ترین نمایشگاه ماشین ایران علی خسروانی صاحب اتوخسروانی سهراب خسروانی کیست ثروت علی خسروانی بیوگرافی میلیاردرهای ایران بزرگترین نمایشگاه ماشین ایران اسامی ثروتمندان ایران اتوخسروانی

او پسر بزرگ سهراب خان خسروانی، یکی از نمایشگاه داران قدیمی تهران است که سابقه فعالیت خانوادگی‌اش در بازار خودرو به سال ۱۳۵۱ باز می گردد. اما حالا بسیاری مجموعه اتوخسروانی را به واسطه فعالیت های متفاوت علی خسروانی می شناسند که از اواسط تابستان سال ۱۳۷۶ به شکل رسمی وارد این کار شده و صفر تا صد این شغل را از ساده ترین تا پیچیده ترین امور تجربه کرده است.

با افتخار می گوید که به واسطه سخت گیری های پدرش، کارش را از امور پذیرایی و تمیزکاری مغازه شروع کرده و بعد ها نیز به خرید و فروش حواله، ساعت ها انتظار کشیدن در صف شماره گذاری، وصول چک، تسهیل داری و در نهایت مدیریت نمایشگاه رسیده است.

علی خسروانی در سال ۱۳۸۲ مجموعه تحت اختیار خود را از پدر جدا کرده است و زودتر از تمامی رقبا به حضور در فضای مجازی و تاسیس وب سایت روی آورده است. همکاری گسترده و موفق با وارد کنندگان بزرگ خودرو در سال های اخیر و فروش خودروهای سخت فروشی مانند محصولات «سانگ یانگ» و «بورگوارد» از جمله افتخارات اوست.

اولین خریدار خودرو برقی ایرانی کیست؟

علی خسروانی مالک اتوخسروانی با انتشار تصاویری نوشت: «چون دلم می‌خواد به عنوان اولین خریدار و مصرف کننده اولین خودرو برقی تولید داخل یوز پز بدم نمیگم تراز اول دنیاست ولی انصافا برای شروع نمونه خوبی بود. فیلم تست رانندگی و نقد و بررسی شو بزودی منتشر میکنیم.»

لوکس ترین نمایشگاه ماشین ایران علی خسروانی صاحب اتوخسروانی سهراب خسروانی کیست ثروت علی خسروانی بیوگرافی میلیاردرهای ایران بزرگترین نمایشگاه ماشین ایران اسامی ثروتمندان ایران اتوخسروانی

او در کامنت‌های توئیت خود به دفاع خودروی برقی تولید داخل پرداخت.

چند روز پیش سورنا ستاری معاون رییس جمهور اعلام کرد که اولین خودوری برقی تولید داخل مجوز شماره گذاری و پلاک را دریافت کرده است.

با این حساب هب نظر می‌رسد تولید محدود این خودرو آغاز شده است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ