زنده روح: خدا را شکر که مزدمان را گرفتیم و توانستیم یک امتیاز کسب کنیم/ فکر می کنم مساوی نتیجه عادلانه ای بود

0

پایگاه خبری ساتین- ستاره تیم فجرسپاسی معتقد است که تیمش در بازی با استقلال مستحق کسب امتیاز بود.

به گزارش ساتین، احمد زنده روح، هافبک تیم فجرسپاسی که تک گل تیمش در بازی مقابل استقلال روی پاس او به ثمر رسید در خصوص تساوی امروز گفت: بازی خیلی خوبی بود و تیم مان با وجود اینکه زمین شرایط مساعدی نداشت توانست بازی خوب و منطقی انجام دهد. با اینکه استقلال شانس هایی هم برای گلزنی داشت اما توانستیم بازی را خوب کنترل کنیم. 

 وی افزود: متاسفانه بی تجربگی بچه ها باعث شد که آن اتفاق بیافتد و پنالتی برای استقلال به دست بیاید. با این وجود تیم ما نشان داد که تا آخرین لحظه و ثانیه برای نتیجه گرفتن تلاش می کند. خدا را شکر که مزدمان را گرفتیم و توانستیم یک امتیاز کسب کنیم.

 هافبک فجر در مورد اینکه پیش از شروع فصل صحبت هایی بود که در استقلال حضور پیدا کنی و این انگیزه ات را در بازی امروز بالا برده بود یا نه گفت: همیشه بازی کردن جلوی تیم های بزرگی چون استقلال و پرسپولیس انگیزه های خاصی داشته باشد. من هم با توجه به شرایطی که گفتید انگیزه های خودم را داشتم و امیدوارم که توانسته باشم هم به خودم و هم به فجر کمک کنم.

زنده روح در واکنش به این موضوع که مجیدی گفته بود بازی ۹۰ دقیقه در اختیار ما بود ولی کلانتری مخالف این ادعای سرمربی حریف بود تاکید کرد: بخاطر شرایط زمین، بازی بیشتر وسط زمین بود و رقابت فیزیکی را شاهد بودیم. در دقایقی از بازی هر کدام از تیم های صاحب توپ بودند. در چنین شرایطی موقعیت کمی روی دروازه ها رخ داد و فکر می کنم مساوی نتیجه عادلانه ای بود.

 او در واکنش به ادعای سرمربیان دو تیم در خصوص حضور تماشاگر در ورزشگاه که مجیدی نسبت به آن معترض بود و کلانتری هم معتقد بود تماشاگران، مربوط به استقلال هستند گفت: اول بازی یک تعداد در ورزشگاه حضور یافتند که نیروی انتظامی آمد از ورزشگاه خارج شان کرد. من در جریان بازی حواسم نبود و فکر می کنم نفراتی که باقی ماندند از اعضای باشگاه بودند. 

ستاره فجر در خصوص داوری بازی گفت: در بازی با تیم های بزرگ شاید یک جاهایی ۵۰-۵۰ را به نفع تیم حریف گرفته می شود. خدا را شکر می کنم با این شرایطی که پیش آمد نتیجه دلخواه مان را کسب کنیم.

 واکنش زنده روح نسبت به چمن ورزشگاه در بازی امروز کوتاه و واضح بود: فقط می توانم بگویم که متاسفم!

۴۱۵۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

زنده روح: خدا را شکر که مزدمان را گرفتیم و توانستیم یک امتیاز کسب کنیم/ فکر می کنم مساوی نتیجه عادلانه ای بود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ