واکنش کاپیتان پرسپولیس به غیبت مقابل یاران قلعه‌نویی/ پرسپولیس همیشه پرسپولیس است!

0

پرسپولیس نیوز

 امید عالیشاه، هافبک باسابقه پرسپولیس که بعد از جلال حسینی کاپیتان دوم سرخپوشان محسوب می‌شود، هفته گذشته به‌دلیل مصدومیت در بازی با آلومینیوم غایب بود.

دیروز در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر از یحیی گل‌محمدی درباره وضعیت مصدومان پرسیده شد و او در پاسخ گفت عالیشاه و سیامک نعمتی به این بازی نمی‌رسند.

اما عالیشاه گفت: «من تا روز پنجشنبه در تمرینات شرکت نکردم اما امروز (جمعه) در تمرینات حضور دارم تا اگر شرایطش را داشتم و مربیان صلاح دیدند، در لیست باشم و بازی کنم. باید ببینم وضعیتم تا چند ساعت قبل از بازی چگونه می‌شود. شاید به بازی رسیدم.»

عالیشاه با اشاره به اینکه پیروزی مقابل گل‌گهر می‌تواند فضای شکست مقابل آلومینیوم را تغییر داده و پرسپولیس را دوباره به روند مثبت خود برگرداند، ادامه داد: «ما لیگ را خوب شروع کردیم اما تیم گل‌گهر هم همین شرایط را داشته و به‌نظرم از تیم‌های خوب این فصل است که حتی می‌تواند جزو مدعیان باشد. این تیم فصل قبل هم نشان داد از توانایی بالایی برخوردار است.»

او با اشاره به همدلی بازیکنان پرسپولیس برای جبران شکست مقابل آلومینیوم تأکید کرد: «واقعا بازیکنان ما در شرایط خوبی هستند و مطمئن باشید در بازی با گل‌گهر بهترین عملکرد را خواهند داشت. به قول معروف می‌رویم که بازی را به سود خودمان تمام کنیم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. بازیکنان درصدد هستند بیشتر از توان خودشان تلاش کنند تا برنده بازی باشند.»

کاپیتان دوم سرخپوشان در پایان تأکید کرد: «فراموش نکنید پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و در این سال‌ها هم نشان داده به غیر از قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی‌کند. امسال هم مطمئنا جزو مدعیان خواهیم بود.»

اخبار فوری پرسپولیس

واکنش کاپیتان پرسپولیس به غیبت مقابل یاران قلعه‌نویی/ پرسپولیس همیشه پرسپولیس است!

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ