لوئیس انریکه : ژاوی به توصیه من نیازی ندارد . امیدوارم جام های زیادی برای بارسلونا کسب کند

0

اختصاصی بارسا نیوز – لوئیس انریکه سرمربی سابق بارسلونا و فعلی تیم ملی اسپانیا در کنفرانس مطبوعاتی مربوط به اعلام لیست دعوت شدگان لاروخا برای دو دیدار برابر یونان و سوئد در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ با سوالی درباره ژاوی مواجه شد .

 

بیشتر بخوانید : رسمی : لیست تیم ملی اسپانیا برای مقدماتی جام جهانی اعلام شد  !

 

لوئیس انریکه بین سال های ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۴ بازیکن بارسلونا بود و بعدا طی سال های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ نیز هدایت بارسلونا را برعهده داشت . به این معنا که انریکه هم تیمی و مربی ژاوی در بارسلونا بوده است .

 

انرکیه درباره شایعات ژاوی گفت :

بر اساس شایعات گفته شده که ژاوی شانس بازگشت به خانه اش را دارد . او در باشگاه بزرگی مانند بارسلونا با چالش بزرگی مواجه خواهد شد و امیدوارم که او روزهای خوبی را در آنجا سپری کند و امیدوارم بتواند چیزهای زیادی برای بارسلونا کسب کند .

 

از آنجایی که برخی هواداران نسبت به تجربه ژاوی برای هدایت بارسلونا تردید دارند در پاسخ به سوالی درباره توصیه اش به ژاوی گفت :

این درست است که من در بارسلونا , اسپورتینگ خیخون و رئال مادرید بازی کرده ام و به عنوان مربی نیز در رختکن تیم های زیادی حضور داشته ام . اما به طور خاص در این مورد , ژاوی خیلی بیشتر از من در آنجا ( بارسلونا ) حضور داشته است . فکر میکنم او تقریبا میتواند به من توصیه کند .

 

بازی امشب بارسلونا ساعت چند است اخبار بارسلونا

لوئیس انریکه : ژاوی به توصیه من نیازی ندارد . امیدوارم جام های زیادی برای بارسلونا کسب کند

منبع : بارسلونا نیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ