آمار فوق العاده مهدی طارمی در لیگ قهرمانان/ اول در پورتو و سیزدهم در اروپا

0

ساتین نیوز –

هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید و سایت یوفا آمار و اطلاعات کاملی از این رقابت‌ها را در سایت خود منتشر کرد.

تیم فوتبال پورتو پرتغال که مهدی طارمی مهاجم ایرانی را در اختیار دارد، بیشترین میزان دوندگی در این رقابت‌ها را تا اینجای کار از آن خود کرده است. بازیکنان پورتو به طور میانگین در هر مسابقه ۱۲۰ کیلومتر (در مجموع ۴۸۰ کیلومتر) دوندگی داشته‌اند.

طارمی از این نظر در میان بازیکنان پورتو بیشترین دوندگی را از آن خود کرده و با ۴۴.۱ کیلومتر در این تیم در رده اول قرار دارد. بعد از طارمی، «لوئیس دیاز» با ۴۱.۸ و «اوتایو» ۳۵.۶ کیلومتر دوم و سوم هستند.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

در میان تمام تیم‌های شرکت کننده در لیگ قهرمانان اروپا، «سباستین تیل» هافبک تیم شریف مولداوی با ۴۹.۱ کیلومتر در چهار مسابقه عنوان بیشترین میزان دوندگی را از آن خود کرده است. پس از سباستین، «مایکون» از تیم شاختار دونتسک اوکراین (۴۷.۴ کیلومتر) و «توماس مونیه» مدافع تیم دورتمند (۴۶.۴ کیلومتر) قرار دارند و مهدی طارمی در رده سیزدهم جای گرفته است.

طارمی همچنین با ۳۴۹ دقیقه حضور در زمین، نفر دوم از این نظر در تیم پورتو است. «دیگو کوستا» با ۳۶۰ دقیقه بالاتر است و لوئیس دیاز هم با ۳۴۳ دقیقه در رده سوم قرار دارد.

طارمی در این دوره از بازی‌ها و در چهار مسابقه، یک گل به ثمر رسانده (به لیورپول انگلیس) و یک پاس گل (برابر آث میلان ایتالیا) داده است.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

آمار فوق العاده مهدی طارمی در لیگ قهرمانان/ اول در پورتو و سیزدهم در اروپا

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ