بیشترین دستمزد لیگ برتر را کدام باشگاه‌ها می‌دهند؟/ قرمزها در صدر

0

ساتین –

بر اساس جدولی که از سوی اسپورتاک منتشر شده، منچستریونایتد با حضور کریستیانو رونالدو که بالاترین دستمزد در بین بازیکنان حاضر در لیگ برتر را دریافت می‌کند، در صدر جدول بیشترین دستمزدهای پرداختی قرار دارد.

گفته می‌شود که شیاطین سرخ مبلغی در حدود ۶۰ میلیون پوند بیشتر از سایر رقبا به بازیکنان پرداخت می‌کنند و امید دارند که بتوانند به دوری ۵ ساله از جام قهرمانی پایان دهند.

در این جدول برنتفورد با ۱۲٫۸ میلیون پوند دستمزد پرداختی در سال در رده آخر قرار گرفته و لیدزیونایتد با هدایت مارسلو بیلسا نیز با تنها ۱۷٫۹ میلیون پوند در رده نوزدهم قرار دارد. برایتون که این فصل تیم شگفتی‌ساز لیگ برتر بوده با ۳۷٫۲ میلیون پوند در رده پانزدهم ایستاده است. نیوکاسل نیز که با توجه به حضور مالکان عربستانی در این تیم در هفته‌های اخیر خبرساز شده، در این فصل با پرداخت ۴۶٫۹ میلیون پوند دستمزد در رده دوازدهم جای گرفته است.

نکته جالب توجه حضور وستهم در بین ۱۰ تیم اول این جدول است که با ۵۹٫۶ میلیون پوند دستمزد پرداختی در رده هشتم قرار گرفته و پیش از آنها نیز اورتون با ۷۰٫۹ میلیون پوند در رده هفتم ایستاده است.تاتنهام و آرسنال باشگاه‌های شمال لندنی، که این فصل نتایج چندان درخشانی را تا به اینجا به دست نیاورده‌اند به ترتیب با ۷۸٫۷ میلیون پوند و ۹۹٫۸ میلیون پوند در رده‌های ششم و پنجم قرار دارند.

لیورپول که آخرین بار در فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر شد با ۱۳۹٫۲ میلیون پوند دستمزد پرداختی در رده چهارم جای گرفته و از این مبلغ ۳۶٫۷ میلیون پوند آن فقط به محمد صلاح و سادیو مانه اختصاص دارد. منچسترسیتی با ۱۴۳٫۲ میلیون پوند سوم است و مبلغ قابل توجه ۷۳٫۵ میلیون پوند آن نیز به خط میانی این تیم پرداخت می‌شود که شامل جک گریلیش، فیل فودن و برناردو سیلوا است. چلسی، مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، با ۱۶۲٫۶ میلیون پوند در جایگاه دوم قرار گرفته که ۵۱٫۵ میلیون پوند آن به مهاجمان، ۵۹٫۶ میلیون به هافبک‌ها و ۴۰٫۷ میلیون به مدافعان این تیم پرداخت می‌شود.

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ