واکنش رسانه‌های پرتغالی به دعوت نشدن طارمی به تیم ملی

0

ساتین نیوز –

پس از عدم دعوت از مهدی طارمی به اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار مقابل تیم‌های ملی لبنان و سوریه،‌ سایت خبری آبولای پرتغال به این موضوع واکنش نشان داد.

این سایت در واکنش به عدم دعوت از ستاره ایرانی پورتو نوشت: «طارمی به دلیل اختلاف با دراگان اسکوچیچ به تیم ملی ایران دعوت نشد. ماجرا به اکتبر برمی‌گردد که سرمربی تیم ملی، از ضعف‌های پُرتعداد تاکتیکی بازیکنان ایرانی انتقاد کرد. صحبت‌هایی که مهدی طارمی از آن خوشش نیامد و در توئیت خود نوشت: علاوه بر تکنیک فردی و توان بدنی، بازیکنان ایرانی دانش تاکتیکی بالایی دارند و متأسفانه مشکلات از جایی دیگر است.

سرمربی تیم ملی هم مهاجم پورتو را از تیمش کنار گذاشت و احساس آشفتگی عمیقی میان هواداران ایران ایجاد کرد. این اولین باری نیست که طارمی با سرمربی کروات به اختلاف خورده است. مهاجم آبی و سفیدپوشان پیش‌تر گفته بود که تیم ملی ایران در زمان سرمربیگری کارلوس کی‌روش، جوّی متفاوت داشت که برای این تیم بهتر بود».

همچنین نشریه «رکورد» با اشاره به اتفاقات میان طارمی و اسکوچیچ که آبولا به آن پرداخت، نوشت: «چهره بزرگ تیم ملی ایران پس از نمایش درخشان مقابل میلان، پاسخ دراگان اسکوچیچ را داد و در ادامه همین اختلاف، به اردوی تیم ملی ایران دعوت نشد».

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

واکنش رسانه‌های پرتغالی به دعوت نشدن طارمی به تیم ملی

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ