رینکون:«باید به بنزما توپ طلا و توپ نقره ای را بدهند»/ میاتوویچ:«حیف که حرکت وینیسیوس گل نشد»

0

رئال مادرید نیوز : نظرات رئالی های سابق را در مورد بازی رئال و رایو مرور می کنیم.

بویو:” رئال مادرید باید خیلی راحت مقابل رایو پیروز می شد اما در دقایق پایانی منتظر سوت پایان بود. نمی توان این همه موقعیت را از دست داد. در حال حاضر صدرنشین هستند اما باید بهتر شوند.”

پولی رینکون:” رئال مادرید در دقایق پایانی برای توپربایی به شدت به مشکل خورده بود. به نظرم بنزما باید هم توپ طلا را ببرد و هم توپ نقره ای!”

میاتوویچ:” آلابا روی گل فالکائو اشتباه کرد چرا که بدون نگاه به بازیکن حریف چرخید. مهم است که یک مربی به بازیکنش اعتماد به نفس بدهد و این به سود تیم است. وینیسیوس کارهایی را می کند که شاید با مربی دیگری جسارتش را نداشت. آنچلوتی به وینیسیوس اعتماد به نفس داده و وینی نیز مقابل دروازه حریف دقت بیشتری دارد.  وینیسیوس روی حرکت تکنیکی خود می دانست که چه کار می کند. حیف شد که موقعیتش به گل تبدیل نشد چرا که می توانست زیباترین گل فصل شود. رئال در نیمه اول ریتم بازی خوبی داشت. نیمه اول را خیلی دوست داشتم. روی گل بنزما، سانتر آلابا عالی بود. البته دروازه بان و مدافع رایو مرتکب اشتباه شدند و بنزما استفاده کرد. گلی که کروس زد، آسان نبود. آسنسیو را مدتها بود که این قدر باانگیزه ندیده بودم.”

مورینتس:” آنچلوتی برنامه اش را مشخص کرده است. تغییرات کمی در ترکیبش دارد. تنها کسی که همه چیز را تحت کنترل گرفته، وینیسیوس است.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

رینکون:«باید به بنزما توپ طلا و توپ نقره ای را بدهند»/ میاتوویچ:«حیف که حرکت وینیسیوس گل نشد»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ