گران ترین طلاق تاریخ در فوتبال ثبت شد + عکس

0

وقتی ستاره ها از تیم جدا شدند و شرایط متفاوتی رقم خورد همه متوجه شدند که باید خبرهایی بد در راه باشد.

دمیتری ریبولوفلف مالک روسی موناکوست که بیش از ۸٫۸ میلیارد یورو ثروت دارد. او به عنوان یکی از ثروتمندان دنیا شناخته می شود.
دختر پولدار اسامی ثروتمندان جهان اسامی ثروتمندان اخبار جالب
دیمیتری ریبولوفلف با حکم دادگاه مبنی بر پرداخت ۴٫۵ میلیارد دلار به همسر سابقش، النا ریبولوفلفا، نصف ثروتش را از دست خواهد داد و این طلاق تبدیل به گرانترین طلاق تاریخ خواهد شد.

به گزارش برترین ها؛ مارک بونانت، وکیل النا گفت که این حکم صادر شده از سوی دادگاه ژنو بی سابقه بوده و پیروزی کامل برای النا محسوب می شود.

با این حال، سرگئی چرنیتسین، سخنگوی ریبولوفلف می گوید این طلاق هنوز هم برای این اولیگارش “پیروزی” محسوب می شود، زیرا این زوج حدود شش سال است که بر سر تقسیم اموال مبارزه می کردند تا اینکه بالاخره النا پس از ۲۳ سال زندگی مشترک، درخواست طلاق به دادگاه تقدیم کرد.

گرانترین طلاق دنیا ثروت اولیگارش روسی را نصف می کند

طبق لیست میلیاردرهای ۲۰۱۴ فوربس، کل ثروت ریبولوفلف حدود ۸٫۸ میلیارد دلار تخمین زده شده است. او بیشتر ثروتش را از فروش ۶٫۵ میلیارد دلاری سهامش در بزرگترین کارخانه کود پتاسیمی روسیه در سال ۲۰۱۰ بدست آورده است. او همچنین مالک باشگاه فوتبال موناکو است که تیم او در لیگ برتر فوتبال فرانسه بازی می کند.

در سال ۲۰۰۸ ربولوفلف با خرید ملک Maison de L’Amitie (“خانه دوستی”) در پالم بیچ از دونالد ترامپ به قیمت ۹۵ میلیون دلار، خبرساز شده بود. در سال ۲۰۱۲ نیز اکاترینا، دختر ریبولوفلف، گران قیمت ترین آپارتمان منهتن، یعنی پنت هاوسی در ضلع غربی سنترال پارک، به قیمت ۸۸ میلیون دلار خریده بود.

باشگاه تحت مالکیت او اخیرا دو ستاره بزرگ خود یعنی رادامل فالکائو و خامس رودریگوئز را به منچستریونایتد و رئال مادرید منتقل کرده است. این دو انتقال ادامه ای برای تکمیل فرآیند گران ترین طلاق تاریخ بود! دمیتری که پس از ۲۰ سال زندگی مشترک از همسرش جدا شد باید نیمی از ثروت خود را به همسرش بپردازد که چاره ای برای او جز فروش ستاره های تیمش نگذاشته است.

از سویی سهام موناکو در بازار بورس سقوط کرده و البته از این پس موناکو مجبور است به دولت فرانسه مالیات بدهد، موضوعی که تا پیش از این مجبور به اجرای آن نبود.

به هر حال گران ترین طلاق تاریخ ارتباط مستقیمی با فوتبال داشت. برای این طلاق فالکائو و خامس نقش اصلی را ایفا کردند!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ