پیشنهادهای که آجرلو داد و موسوی آن را رد کرد/ وضعیت بازیکن مازاد استقلال تا امروز مشخص می‌شود

0

پایگاه خبری ساتین- وضعیت حضور سید احمد موسوی در باشگاه استقلال قرار است تا امروز (یک‌شنبه) مشخص شود.

به گزارش ساتین، احمد موسوی بازیکن تیم فوتبال استقلال این روزها شرایط مبهمی برای ماندن یا نماندن در جمع آبی‌پوشان پیدا کرده است. این بازیکن مورد نظر فرهاد مجیدی نیست و این مساله باعث شده جدایی او از استقلال قوت بگیرد.

باشگاه استقلال تا اینجای کار تلاش زیادی کرده تا بتواند با موسوی به توافق برسد و این بازیکن هم مدعی است که باید تمام مطالبات او در استقلال پرداخت شود و پس از آن راضی به رفتن خواهد شد. این اتفاق باعث شده هیچ اتفاق مثبتی میان موسوی و استقلال رخ ندهد.

موسوی در آخرین اظهارات خود درباره وضعیت خود در باشگاه استقلال به رسانه‌ها گفت: اجازه بدهید سکوت کنم که تیم در حاشیه فرو نرود. تکلیفم مشخص می‌شود. هیچ مشکلی هم نیست. فقط حمایت کنید و کم‌تر همدیگر را قضاوت کنیم. این‌ها تصمیم سرمربی است. فقط حرفم این است که همدیگر را قضاوت نکنیم.

از طرفی دیگر باشگاه استقلال با کنار  گذاشتن موسوی، می‌خواهد ظرفیت لازم را برای جذب یک بازیکن دیگر ایجاد کند اما با توجه به نزدیک شدن به پایان پنجره نقل و انتقالات، شرایط برای این باشگاه سخت‌تر می‌شود. طبق مذاکراتی که آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال با احمد موسوی داشته است، چند پیشنهاد خوب از سوی آجورلو به بازیکن مازاد استقلال داده شد اما این بازیکن هم در نهایت راضی نشد با مدیران باشگاه توافق کند تا همچنان شرایط برای این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

گفته می‌شود مدیران استقلال قرار است تکلیف موسوی با باشگاه  تا امروز (یک‌شنبه) مشخص کنند اما همچنان شرایط این بازیکن در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و باید دید چه زمانی این توافق میان ۲ طرف صورت خواهد گرفت.

۴۱۵۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

پیشنهادهای که آجرلو داد و موسوی آن را رد کرد/ وضعیت بازیکن مازاد استقلال تا امروز مشخص می‌شود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ