خبری که تکذیب شد؛ مجیدی به دنبال خرید تابستانی پرسپولیس

0

پایگاه خبری ساتین- آیا فرهاد مجیدی به دنبال وینگر جدا شده پرسپولیس بود؟

به گزارش ساتین، رضا دهقانی، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که در روزهای نخست نقل و انتقالات تابستانی به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی پیوست، قراردادش را فسخ کرد تا راهی تراکتور شود.

دهقانی که از نساجی به پرسپولیس آمده بود قبل از بازی با الهلال بدشانسی آورد و مصدوم شد. در پی این مصدومیت او در بازی اول مقابل فولاد جایی در لیست تیم نداشت اما از بازی با نساجی وارد فهرست پرسپولیس شد. دهقانی در بازی سوم فصل در اراک از دقیقه ۶۹ به میدان آمد و به عنوان هافبک چپ بازی کرد اما نتوانست مانع شکست تیمش شود. اخبار غیررسمی حاکی از آن است که بعد از آن بازی مربیان پرسپولیس به دهقانی گفتند اگر بخواهد با این شرایط ادامه بدهد باید دنبال تیم دیگری باشد و اینطوری به او بازی نخواهد رسید.

این اتفاق باعث شد تا هافبک شماره ۲۰ پرسپولیس تصمیم بگیرد که در آخرین دقایق فصل نقل‌و‌انتقالات (یکشنبه شب) قراردادش با پرسپولیس را فسخ کند و به تراکتور برود.

در چنین شرایطی، امروز خبری منتشر شد مبنی بر آنکه فرهاد مجیدی به دنبال جذب این بازیکن بوده منتهی دهقانی ترجیح داده پیشنهاد استقلال را رد کند.

این خبر توسط محمد نوری فر معاون ارتباطات باشگاه استقلال تکذیب شد و او در صفحه‌اش اعلام کرد که مجیدی به دنبال بازیکن سابق استقلال نبوده است.

۷۶۵۵

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

خبری که تکذیب شد؛ مجیدی به دنبال خرید تابستانی پرسپولیس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ