مهدی: شهرآورد پایتخت قطعا شنبه برگزار می‌شود

0

پایگاه خبری ساتین- رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال با اشاره به قطعی بودن برگزاری دربی پایتخت در روز اعلام شده، گفت: نمایندگان AFC امروز از ورزشگاه ثامن مشهد بازدید کردند و پس از بررسی شرایط استادیوم نقش جهان، راهی ریاض خواهند شد تا امکانات عربستان را نیز مورد بررسی قرار دهند. 

به گزارش ساتین، سهیل مهدی روز سه‌شنبه با اشاره به حضور نمایندگان AFC در ایران برای بررسی شرایط کشورمان و میزبانی ایران از جام ملت های ۲۰۲۷ آسیا گفت: امروز از ورزشگاه ثامن مشهد بازدید به عمل آمد، پس از آن برای بررسی زیرساخت های اصفهان راهی این شهر شدیم تا از باشگاه و امکانات موجود نیز بازدید به عمل بیاید. روز پنجشنبه ۲۰ آبان ماه نیز نشست جمع بندی را خواهیم داشت و پس از آن نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا به ریاض می روند تا از امکانات عربستان نیز بازدید کنند. 

وی در مورد این که آیا زمان برگزاری شهرآورد تهران قابل تغییر است، افزود: خیلی تلاش کردیم این بازی در روز جمعه شود اما اگر این مسابقه را یک روز جلوتر می‌آوردیم، تیم‌ها باید با ۴ روز و برخی تیم‌ها هم با ۳ روز استراحت وارد بازی‌ها می‌شدند که این کار منطقی نبود. به دلیل فشردگی مسابقات باید بازی‌ها را برای شروع به موقع لیگ بعدی هر چه سریع‌تر تمام کنیم و به همین دلیل مقداری بدسلیقگی شد اما باید واقعیت را قبول کنیم و ناچار به این برنامه‌ریزی شدیم.

رییس کمیته مسابقات تاکید کرد: البته چون تماشاگران در این بازی حضور ندارند خیالمان راحت بود که مساله خاصی روی نمی دهد و به همین دلیل هم دربی پیش رو شنبه برگزار خواهد شد. اگر می‌خواستیم بازی را روز تعطیل برگزار کنیم، در پایان مسابقات زمان کم می‌آوردیم و شاید لیگ ما به واسطه تعطیلات فیفادِی و شرایط لیگ قهرمانان آسیا دچار وقفه‌ای طولانی می‌شد. البته شرایط تیم ملی را هم لحاظ کردیم و در نهایت شنبه برای شهرآورد تهران انتخاب شد.

مهدی در خصوص ساعت برگزاری دربی تاکید کرد: با توجه به فصل و شرایط این روزها، به سمت سردی و برودت هوا می‌رویم. اگر دقت کرده باشید در این فصل همیشه بازی‌ها ساعت ۱۵:۳۰ یا ۱۶ عصر برگزار می‌شود. زمان مناسبی را در نظر گرفتیم و اگر می‌خواستیم دربی را ساعت ۱۸ برگزار کنیم، شاید به دلیل سردی هوا از کیفیت مسابقه کاسته می‌شد، محدودیت‌هایی که به تقویم ما تحمیل می‌شود فراتر از موارد مطرح‌شده است. ما در روزهایی نمی توانیم بازی کنیم و این هم یکی دیگر از محدودیت هایی بود که در این برنامه داشتیم و این را صادقانه می گویم که نمی توانستیم بازی را در روز جمعه برگزار کنیم.

براساس اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، شهرآورد پایتخت روز شنبه ۱۳ آذرماه راس ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

۶۶۴۱

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

مهدی: شهرآورد پایتخت قطعا شنبه برگزار می‌شود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ