کار ستاره گرانقیمت قرمزها به پایان رسید؟/ تلخ‌ترین خداحافظی

0

ساتین –

«ممکن است پل پوگبا دیگر نتواند برای منچستریونایتد بازی کند»؛ این جمله‌ای است که نشریه «سان» بعد از مصدومیت هافبک فرانسوی در اردوی تیم ملی کشورش و انتشار خبر دوری از میادین برای بیش از ۲ ماه نوشت.

انتظار می‌رود پل پوگبا که زمانی با انتقال ۸۹ میلیون پوندی‌اش از یوونتوس به منچستریونایتد رکورددار نقل‌وانتقالات فوتبال جهان شد، با مصدومیتی که از ناحیه ران مواجه شده ۸ تا ۱۰ هفته دور از میادین باشد.

چرا جدایی؟

پوگبا با مصدومیت اخیرش دستکم تا ژانویه دور از میادین خواهد بود، یعنی درست زمانی که می‌تواند با توجه به اتمام قراردادش با منچستریونایتد در پایان فصل آزادانه برای انتقالش به باشگاهی دیگر مذاکره کند و نیازی به واسطه شدن باشگاه نیست.

از طرفی مذاکرات بر سر تمدید قرارداد پوگبا با باشگاه منچستریونایتد متوقف شده و خیلی بعید است این مذاکرات از سر گرفته شوند. باشگاه منچستریونایتد از سیرکی که مینو رایولا مدیربرنامه‌های هافبک فرانسوی راه انداخته خسته شده و تصمیم ندارد دیگر با او مذاکره کند. به نظر می‌رسد منچستریونایتد هم از این بابت که دیگر نیازی به پوگبا نیست، خوشحال خواهد شد.

پایان تلخ

احتمالاً پوگبا همین ژانویه باشگاه را ترک خواهد کرد و باشگاه حتی می‌خواهد اجازه بدهد او به‌عنوان بازیکن آزاد برود. هافبک شیاطین‌سرخ از زمان بازگشتش در سال ۲۰۱۶ آنچنان که باید و شاید بازیکن موفقی نبوده. پایان این بازیکن هم در منچستریونایتد بسیار تلخ خواهد بود، چرا که در آخرین بازی‌اش مقابل لیورپول که با شکست تحقیرآمیز ۵-۰ همراه شد، نیمه دوم به میدان آمد و کارت قرمز مستقیم گرفت.

اخبار منچستر یونایتد

به طور کلی به نظر می‌آید پوگبا دیگر در تاکتیک منچستریونایتد جایی نخواهد داشت، چرا که خیلی اوقات روی نیمکت می‌نشیند و وقتی هم به زمین می‌آید کمترین تأثیر مثبتی را دارد. پل اسکولز هافبک پیشین منچستریونایتد می‌گوید این بازیکن بی‌جهت توپ را زیر پای خودش نگه می‌دارد تا فقط نمایش بدهد و به مردم بگوید چقدر بازیکن قوی و ماهری است. اسکولز همچنین اعتقاد دارد که پوگبا در عالم خودش سیر می‌کند و اصلاً اعتنایی به موفقیت تیمش نمی‌کند.

افت همیشگی

زمانی باشگاه منچستریونایتد به راهی متوصل می‌شد که با مینو رایولا برای تمدید قرارداد پل پوگبا صحبت کند، اما حالا دیگر نه باشگاه به او نیاز دارد و نه خواسته‌های این بازیکن و ایجنتش برآورده خواهد شد. شاید این طرز فکری که رایولا دارد باعث نابودی بازیکن قهرمان جام‌جهانی ۲۰۱۸ در ۲۸ سالگی شود و حتی باشگاه‌هایی مثل رئال‌مادرید و یوونتوس که در گذشته علاقه شدیدی به استخدامش داشتند، اصلاً به سراغش نیایند.

آیا پایان کار پل پوگبا در منچستریونایتد به منزله افت همیشگی یک ستاره بااستعداد خواهد بود؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ