بیوگرافی مارتین فورد +عکس همسر و فرزندانش

0

زندگینامه پیج اینستا قد و وزن مارتین فورد ترسناک ترین مرد جهان

مارتین فورد martyn ford که بدنساز  و هنرپیشه است و در فیلم‌هایی چون سریع و خشن ۹ و کینگزمن و چرخه طلایی بازی کرده قصد دارد به زودی روبروی سجاد غریبی ۱۶۸ کیلوگرمی بایستد که به هالک ایرانی شهرت دارد.

این هنرپیشه بریتانیایی سابقه حضور در رینگ بوکس را ندارد و پییش از این در هنرهای رزمی نمایشی حضور داشته اما حالا برگزاری این رقابت تایید شده و سال آینده میلادی در سالن O2 Arena برگزار خواهد شد.

همسر مارتین فورد مارتین فورد قهرمان بدنسازی فرزندان مارتین فورد اینستاگرام مارتین فورد Martyn Ford

مارتین فورد چند سال سن دارد

مارتین فورد متولد ۲۶ می ۱۹۸۲ در انگلیس ، بدنساز و بازیگر است ، پدرش «استفهان» و مادرش «لورن» نام داشته و تنها یک خواهر دارد

فارغ التحصیل رشته علوم ورزشی بوده که ورزش حرفه ای را با کریکت آغاز کرد سپس به دلیل مصدومیت به پرورش اندام روی آورد و حالا ترسناک ترین مرد جهان است

مشخصات مارتین فورد

فورد، معروف به ترسناکترین مرد روی زمین، نامش را از طریق زندگی حرفه‌ای موفقش در عرصه بازیگری در کنار دوران فوق العاده‌اش در بادی بیلدینگ بر سر زبان‌ها انداخت و موفق شد بیش از سه میلیون دنبال کننده در شبکه‌های اجتماعی برای خودش دست و پا کند.

فورد که دو متر و ۱۰ سانتی متر بلندای قامت اوست، اولین نشانه‌های استعداد ورزشی‌اش را در دوران بچگی نشان داد که در چندین رشته حضور داشت و مشغول بازیگری نیز بود. او در ابتدا به دلیل فیزیک بدنی و مهارت ورزشی که داشت به سرغ ورزش بادی بیلدینگ رفت و در آن موفق هم بود. همین موفقیت باعث شد که او وارد عرصه تمرینات شخصی شده و در آن موفق هم شود.

عملکرد فوق‌العاده او باعث شد که خیلی زود در اینترنت مورد توجه قرار بگیرد و به یکی از اینلفوئنسرهای مطرح تبدیل شود که علاوه بر پیدا کردن پایگاهی از هواداران وفادارش، شروع به ارائه برنامه آنلاین کرد.

فورد همچنین با درخشش در فیلم کینگزمن: چرخه طلایی در کنار فوق ستاره‌هایی چون مایکل گمبون، کولین فرث و تارون اگرتون دوران موفقی را در عرصه بازیگری نیز پشت سر گذاشت. او اخیرا حضور بیشتری در فیلم‌های هالیوودی داشته و در یکی از چندین قیمت فیلم معروف سریع و خشن به بازی گرفته شده است.

او در کنار دوران درخشانی که در  عرصه بازیگری تجربه می‌کرد برای مسابقات MMA نام نویسی کرد که در لهستان به KSW معروف است اما پس از اعلام این خبر هنوز اولین دیدارش در این رقابت‌ها را انجام نداده است.

همسر مارتین فورد مارتین فورد قهرمان بدنسازی فرزندان مارتین فورد اینستاگرام مارتین فورد Martyn Ford

عکس مادر و خواهر مارتین فورد

فورد با این که پیش از این بارها در بسیاری از فیلم‌ها در صحنه مبارزات حضور داشته اما هرگز به صورت رسمی و حرفه‌ای وارد زمین مبارزه نداشته اما تجربه بسیاری در رشته هنرهای ترکیبی رزمی دارد.

ساختار بدنی او و بلندی قامتش باعث می‌شود که برای بسیاری از بوکسورها ترسناک به نظر بیاید و این در حالی است که او می‌تواند وزنش را به بیش از ۱۶۸ کیلوگرم برساند که نشان دهنده ساختار قدرتمند بدنی او است.

او با انتشاری پستی در صفحه اینستاگرامش از اولین رقابت با هالک ایرانی خبر داد. در این پست آمده:« ورزشگاه O2  لندن رزرو شده است. من دوست دارم رویدادی را به راه بیاندازم که شما هرگز آن را از یاد نبرید. این موضوع برای من بسیار شخصی است. حرف‌هایی توسط افراد بسیاری در این چرخه زده شده که پس گرفتن آنها ممکن نیست. من در کنفرانس خبری این مسائل را با جزییات مطرح می‌کنم و شما خواهید دید که چرا این موضوع تا این حد برای من شخصی است.»

فورد ادامه داد:« من نمی‌توانم به شما قول بدهم که شاهد فنی‌ترین مبارزه دنیا باشید اما به شما وعده می‌دهم که تمام توان و انرژی‌ام را خواهم گذاشت و این بازی را به رویدادی تبدیل خواهم کرد که هرگز آن را فراموش نکنید. من واقعا دوست دارم این ورزشگاه مملو از جمعیت باشد و ۲۰ هزار دوست و خانواده در آن فریاد بکشند تا به این مرد نشان دهند که به اندازه کافی قوی بودن برای ایستادن بر سر چیزهایی که به آن باور داری چه معنایی دارد.»

همسر مارتین فورد مارتین فورد قهرمان بدنسازی فرزندان مارتین فورد اینستاگرام مارتین فورد Martyn Ford

ازدواج و همسر و فرزندان

مارتین فورد در سال ۲۰۰۹ وقتی ۲۷ ساله بود با دختری ۱۸ ساله ای بنام «ساشا استیسی» Sacha Stacey ازدواج کرد ، این دو در سالن بدنسازی باهم آشنا شدند

حاصل این ازدواج دو دختر به نام های ایموجن متولد ۲۰۱۲ و وینتر متولد ۲۰۱۷ میباشد

عکس های عروسی مارتین فورد

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ