زمان پخش سریال نجلا ۲ کی و ساعت چند است

0

زمان پخش سریال نجلا ۲ کی و ساعت چند است

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «نجلا ۲» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی در آبادان تمام شده است و پیش از آن، فیلمبرداری این سریال در لوکیشن‌هایی واقع در جنوب تهران، پیگیری می‌شد.

ساعت پخش و تکرار

سریال نجلا ۲ هر شب ساعت ۲۰:۴۵ از شبکه سه سیما پخش و در ساعت های ۱:۳۰ بامداد، ۰۹:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ بعد از ظهر  روز بعد تکرار آن به نمایش گذاشته می شود.

سریال نجلا 2 سریال نجلا سریال ماه رمضان سریال شبکه سه سریال تلویزیونی زمان پخش سریال شبکه سه بازیگران سریال نجلا 2 اخبار فیلم و سریال

در این سریال حسام منظور، محیا دهقانی، ایوب آقاخانی، سوگل طهماسبی، تورج فرامرزیان، مصطفی ساسانی بازی می‌کنند.

داستان فصل دوم این سریال درباره اشغال خرمشهر است و عبِد در این فصل نقش محوری در داستان دارد.

در فصل نخست این سریال حسام منظور نقش عبد دشتی، سارا رسول‌زاده نجلا، آزیتا حاجیان، ملیکا شریفی‌نیا، هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی، سوگل طهماسبی، مصطفی ساسانی، جواد پورزند، علی غابشی و … به ایفای نقش پرداختند.

سایر بازیگران عبارتند از: مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، حسین شفیعی، تورج فرامرزیان، وحید نفر، جمال بیات، ابراهیم گله دارزاده، رستا رضوی، مهدی ملاک، سیامک توده فلاح، اسحاق احمدپور، محسن مرادی، امیر دهلکی، سامان خلیلیان و (با هنرمندی) هدایت هاشمی، سید مهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان بازیگرانی‌اند که در فصل جدید این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

این مجموعه که در فصل اول خود با اقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شد، در بخش دوم به بخش‌هایی از دفاع مقدس و اوایل جنگ توجه دارد. شنیده می‌شود این مجموعه یکی از گزینه‌های پخش در ماه مبارک رمضان خواهد بود.

بعد از پیوستنِ ایوب آقاخانی به سریال، «پیر داغر» بازیگر لبنانی سریال “مدار صفر درجه” و فیلم “به وقت شام” با نقشی متفاوت به این سریال پیوسته است. او در “نجلا” نقش یکی از عرب‌های آبادانی را ایفا می‌کند.

منبع : تسنیم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ