تصویر| مؤاخذه سرمربی شباب الاهلی به خاطر قایدی/ از اقدام عجیب مهدی علی تعجب می کنم

0

شب گذشته از هفته دهم رقابت های لیگ فوتبال امارات، شباب الاهلی میهمان النصر بود و این بازی در شرایطی که تا دقایق پایانی با برتری یک بر صفر شباب الاهلی همراه بود در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در این بازی مهدی قایدی ستاره سابق استقلال تک گل تیمش را به زیبایی هر چه تمام تر در دقیقه ۶۳ به ثمر رساند. تک گل النصر هم توسط توزه در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در همین رابطه موسی عباس کارشناس شبکه «ابوظبی اسپورت» به خاطر نیمکت نشینی مهدی قایدی در این بازی شدت از مهدی علی سرمربی شباب الاهلی انتقاد کرد و گفت: واقعا من از اقدام مهدی علی تعجب می کنم. مهدی قایدی بازیکن تیم ملی ایران است. توانایی بالای فرد و تکنیکی اش باعث می شود تا از بقیه بازیکنان متمایز شود.

وی افزود: سوال بزرگ من این است چرا این ستاره ایرانی از ابتدا در ترکیب شباب الاهلی بازی نمی کند. مهدی علی باید قدر این بازیکن تکنیکی را بداند و می تواند برای تیم گره گشا باشد. ولی واقعا نمی دانم چرا از چنین بازیکنی از ابتدای بازی استفاده نمی کند. شما دیدید قائدی در ۳۰ دقیقه حضورش در میدان بسیار موثر بود و گل بسیار زیبایی را به ثمر رساند.

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

عملکرد لژیونر های ایرانی اسامی لژیونرهای ایران

تصویر| مؤاخذه سرمربی شباب الاهلی به خاطر قایدی/ از اقدام عجیب مهدی علی تعجب می کنم

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ