صاحب شرکت صنعتی ماموت کیست؟ +اطلاعات تماس

0

صاحب و مالک و مدیرعامل و رئیس شرکت صنعتی ماموت خودرو کیست

ماموت نامی شناخته شده در پهنه صنعت بین الملل به عنوان یکی از بزرگ ترین مجتمع‌های صنعتی کشور در سال ۱۳۷۱ فعالیت خود را در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار آغاز نموده و در حال حاضر پس از گذشت بیش از دو دهه با احداث چندین کارخانه در وسعتی بیش از دو میلیون متر مربع مشغول می باشد. شرکت با دارا بودن کادر فنی مجرب و متخصص با هدف کیفیت برتر و توجه خاص مدیریت ارشد سازمان به این هدف با شعار “ماموت، انتظار بهترین ها” توانسته است گام‌های بزرگ و موثری را در جهت پیشبرد صنعت کشور بردارد.

وارد کننده فولکس واگن وارد کننده اسکانیا میترا فردوس کیست محمدرضا دزفولیان کیست ماموت دیزل ماموت خودرو فولکس واگن مالک شرکت اسکانیا شرکت ماموت خودرو دانیل بهزاد فردوس کیست ثروت خانواده فردوس بیوگرافی میلیاردرهای ایران بیوگرافی ثروتمندان ایران بهروز فردوس کیست بزرگترین واردکنندگان ایران اسامی ثروتمندان ایران

ماموت معتبرترین نام در صنعت حمل و نقل، ساختمان، صنایع مخابراتی و سیستم های پیشرفته با نوآوری و بهره مندی از تکنولوژی برتر است که محصولات زیر را تولید میکند:

شرکت ماموت با برندی شناخته شده در عرصه صنعت بین‌الملل و کشور به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های صنعتی کشور بوده و با تولیداتی مانند ساندویچ پانل ، ساختمان های پیش ساخته ، کانکس و تریلر در سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار آغاز کرد و در حال حاضر پس از گذشت بیش از یک‌ دهه با احداث چندین کارخانه در وسعتی بیش از یک‌ میلیون مترمربع مشغول به فعالیت است.

شرکت اتاق‌سازی ماموت در شهرستان گرمه واقع شده است.

گروه صنعتی ماموت در منطقه دارای جدیدترین تکنولوژی و بزرگترین کارخانه ساخت کانکس ، سازه های پیش ساخته پانلی و ساندویچ پانل می باشد و گزینه ای سریع و اقتصادی برای اسکان موقت و یا نیمه دایم جهت دفترکار و یا دیگر فضاهای چند منظوره مورد نیاز است.

کانکس ها و سازه های پیش ساخته پانلی گــروه صنـعـتــی مــامـــوت نیاز به تعمیر و نگهداری ندارد و یک تکه بوده و از دیواره های ساندویچ پانل دو رو ورق با عایق پلی یورتان بایر آلمان که ،متضمن آسایش ، دوام ، استحکام و مقاومت در برابر هر نوع آب و هوا است ، ساخته می شود.

کارخانجات مجتمع صنعتی ماموت با بهره گیری از ماشین آلات و نیروهای متخصص آموزش دیده در واحدهای صنعتی اروپا هم اکنون یکی از کارخانجات معتبر و مطرح در سطح خاور میانه و اروپا می باشد. لازم به توضیح است که تولیدات مجتمع صنعتی ماموت در حال حاضر، درصد بالایی از صادرات کشور را در زمینه های مربوطه را به خود اختصاص داده است.

شرکت ماموت دیزل که زیر مجموعه مجتمع صنعتی ماموت می باشدبه عنوان نمایندهٔ انحصاری کامیون‌های اسکانیا در ایران فعالیت می‌کند. این شرکت با تلاش مسئولین طی مدت کوتاه حضور خود در میان تولید کننده گان محصولات سنگین موفق به کسب جایگاهی درخور نام ماموت گشته است که نتیجه آن دوسال کسب مقام اولی از ISQI می‌باشد.

شرکت ماموت دیزل، به عنوان نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش کامیون‌های اسکانیا در ایران و به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه صنعتی ماموت، دارای نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور می‌باشد که تحت نظارت مستقیم این شرکت، اقدام به فروش و ارائه خدمات پس از فروش انواع کامیون‌های اسکانیا می‌نمایند.

وارد کننده فولکس واگن وارد کننده اسکانیا میترا فردوس کیست محمدرضا دزفولیان کیست ماموت دیزل ماموت خودرو فولکس واگن مالک شرکت اسکانیا شرکت ماموت خودرو دانیل بهزاد فردوس کیست ثروت خانواده فردوس بیوگرافی میلیاردرهای ایران بیوگرافی ثروتمندان ایران بهروز فردوس کیست بزرگترین واردکنندگان ایران اسامی ثروتمندان ایران

بهروز فردوس

اعضای اصلی هیئت مدیره این شرکت آقایان، بهروز فردوس، مهرزاد مانوئل فردوس، بهزاد دانیل فردوس، علی جعفری و بهروز سبزواری می باشند که توانسته اند با تلفیق تجارب ارزشمند پیشکسوتان بازار خودروهای سنگین با علم روز مدیریت و بازاریابی بین المللی، مجموعه ای منحصر به فرد را تشکیل داده و اداره نمایند.

وزارت خزانه‌داری آمریکا امروز جمعه یازدهم تیر ماه ۱۴۰۰ سه شهروند ایرانی را فهرست تحریم‌ها خارج کرد. محمدرضا دزفولیان، بهزاد فردوس و مهرزاد فردوس که شهریور سال گذشته به دلیل ارتباط با شرکت ماموت دیزل و گروه صنعتی ماموت که متهم به همکاری در تولید موشک‌های بالستیک در ایران است، تحریم شده بودند، از لیست تحریم‌ها خارج شدند.

خانواده فردوس بنابر دلایل مختلف، از جمله ماهیت کارشان که خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین است، از چند دهه پیش در کار مونتاژ خودروهای سنگین فعال بوده است و نمایندگی کامیون‌های «اسکانیا» را در ایران دارد. اکنون «مهرزاد مانوئل فردوس» و «بهزاد دانیل فردوس»، فرزندان «بهروز فردوس» علاوه بر اداره گروه صنعتی ماموت، نمایندگی «فولکس واگن» را هم اداره می کنند.

طبق آن چه در وبسایت مجتمع صنعتی ماموت آمده، این مجتمع در سال ۱۳۷۱ آغاز به کار کرده و با احداث چندین کارخانه، اکنون در وسعتی بیش از دو میلیون متر مربع دایر است. این وبسایت، ماموت را معتبرترین نام در صنعت حمل و نقل، ساختمان، صنایع مخابراتی و سیستم‌های پیشرفته معرفی کرده است که انواع تریلر، اتاق حمل بار، کانکس و اسکلت و سازه‌های فلزی را تولید و حتی به کشورهای دیگر در سه قاره صادر می کند.

اما این سابقه صنعتی موجب نشده است که خاندان فردوس با استفاده از وابستگی خانوادگی خود به کشور آلمان، برای تولید خودروهای دیگر تلاش نکند. این خانواده در سال ۱۳۹۶ اعلام کرد قصد تولید محصولات فولکس واگن آلمان در ایران را دارد و رایزنی‌هایی را در این خصوص آغاز کرده است. اما همکاری با این شرکت خودروسازی آلمانی در نهایت از واردات فولکس واگن فراتر نرفت.

در فهرست دریافت کنندگان ارز دولتی که مردادماه ۱۳۹۷ از سوی بانک مرکزی منتشر شد، نام شرکت‌های زیرمجموعه خانواده فردوس نیز به چشم می‌خورد؛ شرکت مجتمع صنعتی ماموت تهران سه میلیون و ۴۸۱ هزار یورو، ۸۳  هزار و ۵۰۰ یوان چین ، ۴۹۱ هزار وون کره جنوبی و ۱۵ هزار و ۴۴۱ لیر ترکیه به نرخ ارز دولتی تنها در بهار سال ۱۳۹۷ دریافت کرده است. «ماموت دیزل» نیز یک میلیون و ۷۰  هزار یورو و «ماموت تلکا» ۱۳۴ هزار یورو ارز دولتی گرفته اند. شرکت «ماموت خودرو»، یکی دیگر از شرکت های خانواده فردوس هم ۸۴۲ هزار و ۲۸۰ یورو از «سامانه نیما» برای واردات خودروی ۱۵۰۰ تا ۲۰۰ سی سی بنزینی(سواری) دریافت کرده است.

با وجود آن که همه این موارد در فهرست منتشر شده بانک مرکزی موجود است اما تنها یک خبر اتهام سوء استفاده این شرکت از ارز دولتی را مطرح کرد. در این خبر آمده بود: «شرکت خودروسازی ماموت خودرو با تعرفه چای ساز و قهوه ساز از بانک مرکزی سه هزارو ۶۴۱ یورو ارز دولتی دریافت کرده است.»

البته ماموت خودرو در این باره پاسخی منتشر و اعلام کرد که قهوه‌ساز را به عنوان آپشن خودروهای خارجی وارد کرده ‌است.

وارد کننده فولکس واگن وارد کننده اسکانیا میترا فردوس کیست محمدرضا دزفولیان کیست ماموت دیزل ماموت خودرو فولکس واگن مالک شرکت اسکانیا شرکت ماموت خودرو دانیل بهزاد فردوس کیست ثروت خانواده فردوس بیوگرافی میلیاردرهای ایران بیوگرافی ثروتمندان ایران بهروز فردوس کیست بزرگترین واردکنندگان ایران اسامی ثروتمندان ایران

میترا فردوس

میترا فردوس یکی دیگر از اعضای خانواده فردوس است که نامش در ۲۴ شرکت دیده می‌شود و بیشتر این شرکت‌ها زیرمجموعه‌های «ماموت» هستند. با این تفاوت که این عضو جوان خانواده فردوس علاقه زیادی به استارت‌آپ‌ها و فضای کسب و کارهای نوین دارد و در همایش‌های مختلفی با این موضوع حضور داشته است. او یکی از افراد مؤثر دو استارت‌آپ نسبتاً مشهور با عناوین «پلاک» و «بیمیتو» است. «پلاک» که رسماً با نام شرکت «فناوران خدمت محور صبا» ثبت شده، به ارائه خدمات متنوعی مانند کارواش، خشک‌شویی، خدمات ساختمانی، تعمیر لوازم برقی، قالی‌شویی، نظافت منزل و… اختصاص دارد و میترا فردوس رییس هیئت‌مدیره آن است. البته برادران شکوری مقدم صاحبان آپارات و فیلیمو هم در هیئت‌مدیره این شرکت حضور دارند. «بیمیتو» هم که به فروش انواع بیمه به صورت اینترنتی می‌پردازد، با عنوان شرکت «تجارت الکترونیک نوین نار» به ثبت رسیده و میترا فردوس نایب‌رییس هیئت‌مدیره آن است.

وارد کننده فولکس واگن وارد کننده اسکانیا میترا فردوس کیست محمدرضا دزفولیان کیست ماموت دیزل ماموت خودرو فولکس واگن مالک شرکت اسکانیا شرکت ماموت خودرو دانیل بهزاد فردوس کیست ثروت خانواده فردوس بیوگرافی میلیاردرهای ایران بیوگرافی ثروتمندان ایران بهروز فردوس کیست بزرگترین واردکنندگان ایران اسامی ثروتمندان ایران

لیست شرکت‌های مرتبط با بهروز فردوس

نام سمت وضعیت طول دوره
شهرک صنعتی ماموت رئیس هیئت مدیره فعال ۱۳۹۸/۱۰/۰۸ تا کنون
سازه وسوله ماموت رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره خارج شده ۱۳۹۸/۰۹/۰۵ تا ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
پیل سان نور البرز رئیس هیئت مدیره فعال ۱۳۹۸/۰۹/۰۲ تا کنون
ماموت خودرو رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره فعال ۱۳۹۸/۰۷/۱۸ تا کنون
ثبت شده به شماره ۲۲۷۶ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره فعال ۱۳۹۸/۰۷/۱۷ تا کنون
ماموت ساختمان رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره فعال ۱۳۹۸/۰۷/۱۰ تا کنون
مایان دیزل فولاد رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره فعال ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ تا کنون
تولیدی و صنعتی مایان فولاد رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره فعال ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ تا کنون
آتین پارت افزار رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره فعال ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ تا کنون
مجتمع صنعتی ماموت تهران رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره فعال ۱۳۹۸/۰۴/۲۹ تا کنون
ماموت ریل رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره فعال ۱۳۹۷/۰۸/۲۳ تا کنون
لیزینگ کارآمد رئیس هیئت مدیره فعال ۱۳۹۷/۰۷/۲۲ تا کنون
وزنه رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره فعال ۱۳۹۷/۰۶/۰۴ تا کنون
حمل ونقل بین المللی هاگ بار عضو هیئت مدیره فعال ۱۳۹۷/۰۵/۱۵ تا کنون
ماموت تلکا رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره فعال ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ تا کنون
ماموت دیزل رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره فعال ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ تا کنون
ماموت موتور صنعت رئیس هیئت مدیره فعال ۱۳۹۷/۰۲/۰۹ تا کنون
خدمات فنی مارال گیتی نایب رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره خارج شده ۱۳۹۵/۰۴/۲۰ تا ۱۳۹۸/۰۷/۱۰
تولیدی صنعتی مارال یدک عضو هیئت مدیره خارج شده ۱۳۹۴/۰۷/۲۷ تا ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
پایدار فن آور هوشمند البرز مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره فعال ۱۳۹۳/۱۲/۲۱ تا کنون
مهندسی اف ام نایب رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره فعال ۱۳۹۳/۱۱/۰۹ تا کنون
تولیدی صنعتی مارال صنعت جاوید عضو هیئت مدیره خارج شده ۱۳۹۳/۱۰/۲۳ تا ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
تولیدی اف ام نایب رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره فعال ۱۳۹۳/۱۰/۱۱ تا کنون
حمل و نقل ایران و بلغارستان نایب رئیس هیئت مدیره و عضو هیئت مدیره فعال ۱۳۹۳/۰۸/۲۸ تا کنون
تولیدی صنعتی پیروزان صنعت مارال رئیس هیئت مدیره خارج شده ۱۳۹۳/۰۷/۲۱ تا ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
تولیدی صنعتی تیرسان جاوید رئیس هیئت مدیره فعال ۱۳۹۲/۱۲/۲۲ تا کنون
رامان خودرو مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره فعال ۱۳۹۲/۰۷/۱۰ تا کنون

اطلاعات تماس با شرکت ماموت خودرو

ماموت خودرو نماینده فولکس‌واگن در ایران

دفتر مرکزی:استان البرز، بزرگراه کرج – قزوین، پنج کیلومتر بعد از پل هوایی کردان

نمایشگاه مرکزی: تهران، اتوبان مدرس شمال، خروجی بلوار میرداماد، زیر پل میرداماد

شنبه تا چهارشنبه ۱۰ الی ۱۹:۱۵، پنجشنبه ۱۰ الی ۱۴

تعمیرگاه مرکزی: تهران، کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص کرج، شماره ۱۵۸

شنبه تا چهارشنبه ۸ الی ۱۷، پنجشنبه ۹ الی ۱۳

تلفن‌های تماس:

تهران ۱۶۶۰
شهرستان‌ها ۰۲۱۴۱۷۵۵۰۰۰
امداد سیار: داخلی ۳

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ