طراحی فضای ورودی با ترفند های کاربردی

0

ورودی خانه از آن فضا‌هایی است که تمام اعضای خانه از آن استفاده می‌کنند و معمولا محل قرارگرفتن وسایلی، چون کلید، کفش‌ ها و بقیه مواردی است که افراد در طول روز به آن احتیاج دارند. اما معمولا این فضا همیشه شلوغ و غیر کاربردی است.

ورودی خانه قوانین دکوراسیون منزل دکوراسیون داخلی ساده و کم هزینه دکوراسیون داخلی دکوراسیون خلاقانه دکوراسیون جالب ترین ها ترفندهای خانه داری ترفندها ترفند خانه داری ترفند بهترین ترفندها ایده های ارزان دکوراسیون منزل اصول طراحی دکوراسیون مدرن

ایجاد کمد

داشتن کمد در ورودی برای کاربردی کردن فضا، حکم معجزه را دارد پس سعی کنید در ورودی خانه هر طور که شده یک کمد تعبیه کنید این کمد می‌تواند محل قرارگیری وسایل و لباس‌هایی باشد که شما در طول روز زیاد از آن‌ها استفاده می‌کنید.

قلاب‌ های جادویی

به در کمد خود چند قلاب بچسبانید و شاهد جادوی این قلاب‌ها در سازمان دهی فضا باشید. شما می‌توانید از این قلاب‌ها وسایل روزمره خود را آویزان کنید و دسترسی راحت‌تری به آن‌ها داشته باشید.

سبد‌ های پارچه‌ای

برای هر یک از اعضای خانواده، یک سبد پارچه‌ای در نظر بگیرید. می‌توانید روی هر سبد اسم فرد را بنویسید یا سبد‌هایی با رنگ‌های مختلف انتخاب کنید تا برای اعضای خانواده قابل شناسایی باشد. هر فرد می‌تواند وسایل خود را درون سبد خودش بگذارد تا وسایل افراد با هم اشتباه نشوند و راحت‌تر بتوان آن‌ها را پیدا کرد.

سطل چتر‌ها

با سرد شدن هوا و احتمال بارندگی و برف، معمولا همه افراد خانواده از چتر استفاده می‌کنند، اما به محض رسیدن به خانه نمی‌دانند با چتر خود چه کنند. برای همین یکی از فضا‌های مورد نیاز برای هر خانه‌ای در فصول سرد، داشتن محلی برای قرار گیری چترهاست. به شما پیشنهاد می‌کنم، یک سطل ترجیحا فلزی برای قرار گرفتن چتر‌ها انتخاب کنید و آن را در ورودی خانه بگذارید تا اعضای خانواده برای گذاشتن چتر خود در جای مناسب گیج نشوند.

منبع : زندگی سلام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ