#وایتکس: رئال مادرید، قرعه مرگ برای رقبا

0

اقتدار هفته
حتی دشمنان قسم خورده رئال مادرید هم قبول دارند که این تیم پادشاه اروپاست. رئال مادرید معمولا حتی در بدترین فصل هایش هم باز در اروپا آقایی کرده است چه برسد در فصلی که در بهترین فرمش قرار دارد. اینتر، تیم دوم جدول لیگ ایتالیا در بهترین شرایطش به برنابئو آمد اما هیچ حرفی برای گفتن نداشت و عملا کورتوا یکی از آسان ترین شب های فصلش را پشت سر گذاشت. آنچلوتی در حالی به نیم فصل می رسد که حضورش در یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ را قطعی کرده و با اقتدار در صدر جدول لالیگاست. اگر رئال بتواند که در دربی مادرید هم موفق شود، هواداران می توانند تا چندین هفته نفسی به راحتی بکشند و با خیال راحت منتظر ال کلاسیکوی ۲۲ دی باشند.

په په هفته
راستش تا همین چند ماه پیش هیچ کس فکر نمی کرد که ادر میلیتائو قرار است که به یکی از بهترین مدافعان فوتبال دنیا تبدیل شود. در حالی که سعی می کردیم که جانشین راموس را در باشگاه های دیگر پیدا کنیم، مشخص شد که یار در خانه بود و ما بی دلیل داشتیم دور جهان می گشتیم. نمایش خوب میلیتائو باعث شده تا حتی مدافع باتجربه ای نظیر داوید الابا هم زیر سایه اش قرار بگیرد. به نظر می رسد که حال و روز زندگی شخصی نیز برای میلیتائو خوش یمن بوده است. کسی نیست که رفتارهای بامزه نامزد برزیلی میلیتائو را در اینستاگرام ندیده باشد که در این شبکه اجتماعی بازیهای رئال را گزارش می کند و القابی نظیر “ریشو” (برای بنزما) را برای بازیکنان رئال مادرید انتخاب می کند. اگر میلیتائو این روند را ادامه بدهد، قطعا می تواند در میان ۳۰ نامزد توپ طلا باشد چرا که یکی از دلایل کلین شیت های متوالی رئال مادرید خود اوست. لحظه ای که میلیتائو در مقابل مشت بچگانه بارلا خم به ابرو نیاورد و مردانه مقابلش ایستاد، به خوبی ثابت می کند که او چقدر از نظر شخصیتی برای موفقیت در رئال مادرید اماده است.

زنگ تفریح هفته
بایرن مونیخ پس از دو چکی که در ۱۶ ماه اخیر به گوش بارسلونا زده منتظر فرود آوردن چک بعدی است. بازی برای باواریایی ها کاملا تشریفاتی است اما به نظر می رسد که توپ طلای مسی و خوشحالی بارسایی ها بیش از پیش لواندوفسکی و بایرن را عصبانی کرده تا به حساب بارسلونا برسند. بارسا حتی در صورت شکست هم می تواند صعود کند چرا که یوفا به کمکشان آمده و آیتکین، داور بازی معروف پی اس جی و بارسا را برای بازی بنفیکا و دینامو انتخاب کرده است. نمی خواهیم باکلاس بازی در بیاوریم اما بدمان نمی آید که بارسا یک مرحله بالاتر بیاید. با تیم هایی که صدرنشین گروه شده اند (منچسترسیتی، لیورپول، منچستریونایتد و احتمالا چلسی) قرعه مرگباری در انتظار بارساست و شاید یک حماسه دیگر پیش روی ژاوی باشد. اگر بارسا به یک هشتم نهایی برسد، هوادارانشان تا زمان قرعه کشی دوشنبه خواب و خوراک نخواهند داشت و شب ها جایشان را خیس خواهند کرد. البته اگر به لیگ اروپا بروند هم کار راحتی ندارند چرا که دورتموند با هالند با آغوش باز منتظرشان است…

حامد فلاح

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

#وایتکس: رئال مادرید، قرعه مرگ برای رقبا

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ