ترکیب زنیت مقابل چلسی در بازی امشب

0

تاریخ و زمان و ساعت و ترکیب بازیکنان تیم زنیت و چلسی در بازی امشب

زنیت و چلسی در چارچوب آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت.

چلسی، مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب با پیروزی مقابل زنیت سنت پترزبورگ، در صدر گروه H قرار خواهد گرفت. در همین حال، میزبان، پس از تساوی ۱-۱ با مالمو در آخرین بازی که تضمین کننده مقام سوم آنها در گروه بود، از قبل تکلیف صعود به لیگ اروپا را مشخص کرده بود.

زنیت سنت پترزبورگ برای سومین دوره متوالی در مرحله گروهی از لیگ قهرمانان اروپا حذف شده است. با این حال، این بار آنها پس از کسب ۴ امتیاز از بازی های خود در برابر مالمو، از رسیدن به انتهای جدول خودداری کرده‌اند.

اطلاعات بازی زنیت و چلسی

  • تاریخ برگزاری: چهارشنبه، ۱۷ آذر ۱۴۰۰ (۸ دسامبر ۲۰۲۱)
  • ساعت برگزاری: ۲۱:۱۵ به وقت تهران
  • مکان برگزاری: سن پترزبورگ استادیوم
  • تورنمنت: هفته ششم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا؛ گروه H – فصل ۲۲-۲۰۲۱
  • داور: سردار گوزوبیوک (هلند)

بررسی وضعیت تیم های زنیت و چلسی

زنیت: روس ها به لیگ اروپا راه پیدا کرده اند و اگر انگیزه خاصی برای این بازی داشته باشند، آن انگیزه ارتباطی به صعود به مرحله حذفی نخواهد داشت. زنیت در دیدار رفت مقاومت بسیار خوبی از خودش مقابل مدافع عنوان قهرمانی اروپا نشان داد اما سرانجام تسلیم تک گل لوکاکو شد. زنیت در لیگ برتر روسیه صدرنشین است و در آخرین بازی خود پیش از پذیرایی از تیم لندنی، برابر روستوف به تساوی رسید.

چلسی: چلسی طی چند هفته اخیر مقابل تیم هایی به مشکل خورد و امتیاز از دست داد که الگویی یکسان را در فاز تدافعی به نمایش گذاشتند؛ این خبر خوبی برای توخل نیست چون قطعا دیگر تیم ها نیز به دنبال ادامه دادن همان روند خواهند بود. با توجه به شناختی که از تیم توخل پیدا کرده ایم، بعید نیست که متخصص آلمانی خیلی زود راه حل را پیدا کند، همان طور که اواخر فصل گذشته این کار را انجام داد و تیم بازنده فینال جام حذفی را به قهرمانی اروپا رساند. چلسی دو هفته قبل رقیب اصلی خود در مسیر صدرنشینی یعنی یوونتوس را در هم کوبید و حالا برای قطعی کردن صعود، به سن پترزبورگ می رود.

ترکیب رسمی زنیت سن پترزبورگ و چلسی

زنیت : کرژاکوف، سانتوس، لاورن، راکیتسکی، باریوس، وندل، کوزیائف، مالکوم، کاودینیو، آزمون

چلسی : آریزابالاگا، آزپلیکوئتا، کریستینسن، سار، جیمز، ماونت، بارکلی، سائول، هادسون اودوی، ورنر، لوکاکو

ذخیره‌ها: بتینل، مندی، آلونسو، رودیگر، تیاگو سیلوا، لوفتوس چیک، هاورتس، پولیشیچ، زیاش

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ