مالک تیم هوادار تهران کیست؟ +عکس

0

مالک و صاحب و رئیس و مدیرعامل تیم هوادار تهران کیست

باشگاه فوتبال هوادار Havadar Sport Club یک باشگاه فوتبال در شهر تهران است.

این تیم با خرید امتیاز تیم استقلال جنوب تهران در فصل ۹۷–۱۳۹۸ با سرمربی‌گری فرهاد کاظمی وارد لیگ آزادگان شد. با تصمیم هیئت‌مدیره نام این تیم (پرسپولیس پاکدشت) پیش از آغاز فصل ۹۸–۱۳۹۷ لیگ آزادگان به سرخ‌پوشان پاکدشت تغییر یافت. سپس در اواسط فصل ۹۹–۱۳۹۸ لیگ آزادگان نام این تیم به هوادار تغییر یافت. این تیم در لیگ آزادگان فصل ۱۴۰۰–۱۳۹۹ تحت سرمربی‌گری و مالکیّت غلامرضا عنایتی به مقام نائب‌قهرمانی دست یافت و برای اولین‌بار به لیگ برتر ایران صعود کرد.

علیرضا معصومی کیست صاحب بازرگانی معصومی شرکت هیرکانیا سوابق علیرضا اسدی سوابق رضا عنایتی ثروت علیرضا معصومی تیم هوادار بیوگرافی رضا عنایتی

تیم هوادار فروخته شد

در شهریور ۱۴۰۰ بر اساس اعلام باشگاه هوادار، در پی توافق رضا عنایتی و علیرضا معصومی، مالکیت باشگاه هوادار رسما به هولدینگ بازرگانی معصومی واگذار شد.

همچنین به پیشنهاد مالک جدید باشگاه و با توافق طرفین، رضا عنایتی سرمربی بنفش‌ها در فصل پیش روی لیگ برتر فوتبال ایران خواهد بود.

مالک باشگاه هوادار همچنین وحید لواسانی را رسما به عنوان نماینده خود در این مجموعه معرفی کرد.

شرکت سرمایه گذاری توسعه فناوری هیرکانیا

باشگاه هوادار اعلام کرد «پیرو قرارداد رسمی و قطعی که میان رضا عنایتی مالک باشگاه هوادار و شرکت سرمایه‌گذاری توسعه فناوری هیرکانیا به امضا رسید، ۱۰۰ درصد سهام باشگاه هوادار به شرکت مذکور واگذار شد.» اسدی در شرایطی به‌عنوان مدیرعامل باشگاه هوادار تهران انتخاب شده که هم‌اکنون رئیس هیئت مدیره باشگاه نساجی هم هست و به نظر می‌رسد باید از حضور در نساجی استعفاء بدهد.

علیرضا معصومی کیست صاحب بازرگانی معصومی شرکت هیرکانیا سوابق علیرضا اسدی سوابق رضا عنایتی ثروت علیرضا معصومی تیم هوادار بیوگرافی رضا عنایتی

همچنین علیرضا اسدی، دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال که سابقه مدیرعاملی در تراکتور را هم دارد، با اعلام مالکیت جدید هوادار به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه معرفی شد.

در ۲۲ مهر ۱۴۰۰ شرکت سرمایه گذاری توسعه فناوری هیرکانیا که یکی از سهامداران های وب (اسپانسر سابق استقلال) به حساب می‌آید، برای در اختیار گرفتن سهام باشگاه هوادار تهران با رضا عنایتی به توافق رسید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ