یک اتفاق جالب در منچستریونایتد/ پدر نامزد ستاره چلسی در کادرفنی شیاطین/ مهاجم آبی‌پوش در مسیر تیم رقیب

0

یک اتفاق جالب در منچستریونایتد/ پدر نامزد ستاره چلسی در کادرفنی شیاطین/ مهاجم آبی‌پوش در مسیر تیم رقیب

ساتین –

شیاطین سرخ روانشناس ورزشی سابق لایپزیش به نام «ساشا لنز» را به خدمت گرفتند تا دوباره در کنار رالف رانگنیک قرار بگیرد.

تیمو ورنر ۲۵ ساله از سال ۲۰۱۷ و دوران حضورش در لایپزیش با دختر لنز «پائولا» در رابطه است. این زوج توسط لنز به هم معرفی شدند و ۴ سال است که در کنار هم حضور دارند و پس از پیوستن ورنر به تیم چلسی در سال گذشته، پائولا هم به انگلیس نقل مکان کرد.

ورنر در منچستریونایتد

طبق گزارش‌های اخیر، روانشناس سابق شالکه و دینامو درسدن می‌تواند در متقاعد کردن یونایتد برای آوردن این مهاجم به تئاتر رؤیاها کمک کند. نشریه آلمانی «بیلد» ادعا می‌کند که ورنر به همراه ارلینگ هالند در رادار رانگنیک قرار دارند و او سعی دارد آتش قدرت یونایتد را شعله‌ور کند.

رانگنیک هم مانند لنز با ورنر در تیم لایپزیش کار می‌کرد و می‌تواند از رابطه دوستی خود با این بازیکن استفاده کند و او را از استمفوردبریج به تیم خودش بکشاند. ورنر زیر نظر رانگنیک حسابی پیشرفت کرد و پرس پرانرژی و تهاجمی این بازیکن دقیقاً همان چیزی است که مربی ۶۳ ساله به دنبالش می‌گردد.

گفته می‌شود که ستاره سابق اشتوتگارت بیشتر تمایل داشت به جای چلسی به منچستریونایتد بیاید اما این انتقال محقق نشد و انتقال لنز به منچستریونایتد می‌تواند در متقاعد کردن ورنر برای جدا شدن از چلسی موثر باشد.

اخبار منچستر یونایتد

روانشناسی با لنز

ورنر در دسامبر سال ۲۰۱۷ پس از عملکرد ضعیفش مقابل شالکه، مورد آزار و اذیت مردم قرار گرفته بود و به همین دلیل برای بهبود سلامت روان خود به لنز مراجعه کرد. او در سال گذشته در این مورد گفت: «اتفاقاتی که رخ داد خوب نبود. اما این موضوع هم به رشد من کمک کرد بنابراین دلم نمی‌خواهد برگردم و داستان را تغییر دهم. من بزرگ شده‌ام و یک مرد بالغ هستم. میدانم چه می‌خواهم و آن را به زبان می‌آورم.»

ورنر در ادامه با اشاره به رفتارهای وسواسی خودش، از تاثیر مثبت روانشناسان ورزشی بر روی حرفه‌اش صحبت کرد. او با یادآوری دوران حضورش در اشتوتگارت گفت: «فلیپ لاکس خیلی به من کمک کرد. خوبیش این بود که چیزی را به من تحمیل نمی‌کرد. او به من اجازه داد تا برای خودم کار کنم و بتوانم احساس لذت بردنم را برگردانم. مثلاً از من می‌پرسید خودم را چطور میبینم، قبل از بازی چه افکاری دارم. او این تصویر را انتخاب کرد: یک طرف فرشته‌ای بود که می‌گفت: خرافات نه، و در طرف دیگر شیطان بود که می‌گفت: تو باید این کار را انجام بدهی تا همه چیز خوب شود. افکار خرافاتی ممکن است به سراغ آدم بیایند. اما می‌دانم که مزخرف هستند. زمانی که در اشتوتگارت بودم خیلی اوقات با شکست مواجه می‌شدم، به همین دلیل به هر چیزی چنگ می‌انداختم.»

او اضافه کرد: «من دیگر خرافاتی نیستم. به نظرم با موفقیت، چنین چیزهایی اهمیتشان را از دست می‌دهند. در لایپزیش متوجه شدم که عملکرد خوبت هیچ ربطی به رستورانی که در آن غذا خوردی ندارد. به نظرم فوتبالیست‌ها بیشتر در معرض خرافات هستند. اگر داری خوب عمل می‌کنی به عادات خود و اتفاقات بیشتر می‌چسبی. حتی مربیان هم تحت تاثیر اینطور مسائل قرار می‌گیرند.»

اخبار منچستر یونایتد

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ