خاطره استقلال از رویارویی با پیکان؛ روزهای تلخ و شیرین

0

 پایگاه خبری ساتین- سی و سومین رویارویی استقلال و پیکان در تاریخ لیگ برتر، فردا به میزبانی ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود. 

به گزارش ساتین، دوئل بین استقلالی که ۵ هفته است رنگ برد را ندیده و پیاپی، مساوی کرده با پیکانی که ۴ هفته است برنده نشده. بازی با پیکان، کلکسیونی از خاطرات تلخ و شیرین را برای استقلال در تاریخ لیگ برتر به همراه داشته که شاید کفه تلخی‌اش، کمی سنگین‌تر باشد.  

۱/ پسااسترا 

 تیمی که با استراماچونی به صدر رسید، ۷۲ ساعت بعد بدون مرد ایتالیایی وارد زمین شد. صحنه‌ای در نیمه دوم آن بازی هست که به شدت مظلومیت استقلال را نشان می‌دهد آنجا که تمام اعضای کادر فنی استقلال در حال صحبت هستند: غفوری و کریمی با صالح مصطفوی و دکتر ستوده. 

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

۲/ گل مرد محبوب 

 بالاخره انتظار فرهاد مجیدی و هواداران استقلال برای رونمایی از اولین گل شماره ۷ در بازگشت مجدد به پایان رسید. مجیدی برابر پیکان با خطا! موفق به زدن گل اول تیمش شد، به سمت هواداران رفت و پیراهن سفید استقلال را به سمت‌شان پرتاب کرد.  

۳/ هت‌تریک در ۹ دقیقه 

 تیم قلعه‌نویی با یک گل از پیکان عقب افتاده بود که بهترین روز آرش برهانی با پیراهن استقلال رقم خورد. شماره ۹ در کمتر از ۹ دقیقه، هت‌تریک کرد. یک پنالتی، یک ضربه سر و درنهایت خامه روی کیک: یک قیچی برگردان دیدنی. 

۴/ طالب‌لو، طالب‌لو 

 وحید طالب‌لو، دروازه‌بان خوبی برای استقلال بود ولی او برابر پیکان، مجموعه‌ای از خاطرات ویژه را رقم زد؛ گل به خودی‌ای که در دقیقه ۹۰ با اشتباه عجیبش وارد دروازه استقلال کرد و قهر کردنش در واکنش به تصمیم اشتباه داوری که خطای بیرون محوطه را پنالتی گرفت. 

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

۵/ پایان حجازی 

 استقلال مهمان پیکان در ورزشگاه آزادی بود و با ۲ گل جلو افتاد ولی در همان نیمه اول، پیکان به بازی برگشت و کار را تساوی کشید. در نیمه دوم هم گل سوم وارد دروازه استقلال شد و پایان کار ناصر حجازی روی نیمکت استقلال برای همیشه رقم خورد. 

۶/ سوپرسامره 

 علی سامره هرگز مرد محبوب قلعه‌نویی نبود برخلاف سکوها که او را می‌پرستیدند. رویارویی استقلال و پیکان در لیگ سوم، نمایش ویژه سامره بود با ۲ گلی که زد که در هر ۲ بار استقلال را به بازی برگرداند. فردای بازی برایش تیتر زدند:«بازگشت با سوپرسامره». 

۷/ آخرین گل واویلا! 

 اگر آن خطای وحشتناک روی مچ پای میلاد میداودی نبود (خطایی که البته خداداد افشاریان اعلامش نکرد و رای به ادامه بازی داد)، شاید قصه شماره ۱۰ و پیراهن آبی چنین سرنوشتی نداشت. میداودی آخرین گلش با پیراهن استقلال را به پیکان زد آنهم با یک قیچی بغل زیبا. 

۸/ دراماتیک 

 وحید طالب‌لو درون دروازه استقلالی که امیر قلعه‌نویی روی نیمکتش بود برابر پیکان که بازوبند و دروازه‌اش را به مهدی رحمتی سپرده بود. هنوز هم کسی نمی‌داند گل پیکان در دقیقه ۸۷ چرا مردود شد ولی گل ۳ امتیازی بعد از دقیقه ۹۰ شهباززاده را همه دیده‌اند. 

۹/ ابقای منصوریان 

 یک مساوی با نفت و ۲ باخت برابر استقلال خوزستان و صنعت نفت و حالا شکست برابر پیکان؛ منصوریان در آخر خط بود که بهنام برزای از راه رسید و با گلی که وارد دروازه پیکان کرد، بازی را مساوی و حکم به ابقای منصوریان داد. 

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

۱۰/ نمایش تک‌نفره 

 این رویارویی با پیکان تمام و کمال متعلق است به امید ابراهیمی. استقلال ۱۰ نفره بعد از اخراج شجاعیان، درنهایت برنده شد چون شماره ۶ را داشت که توپ را پشت محوطه جریمه استقلال بگیرد و خودش از داخل محوطه جریمه پیکان، گل سوم و برتری را بزند. 

 

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری ساتین

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

خاطره استقلال از رویارویی با پیکان؛ روزهای تلخ و شیرین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ