چلسی، محتمل ترین حریف برای رئال مادرید در یک هشتم نهایی

0

رئال مادرید نیوز : از نظر ریاضی، رئال مادرید و چلسی شانس زیادی برای تقابل با هم در یک هشتم نهایی دارند. دو تیم در نیمه نهایی چمپیونزلیگ قبلی برای اولین بار در تاریخ در این تورنمنت به مصاف هم رفتند و اگر رئال به چلسی بخورد، فرصت انتقام را خواهد داشت.

در حقیقت با توجه به این که تیم های هم ملیت و تیم های همگروه به هم نمی خورند، شانس تقابل سیتی و رئال خیلی بالاست، به خصوص اگر ویارئال به عنوان تیم دوم صعود کند. اگر ویارئال دوم شود، شانس تقابل رئال و چلسی در قرعه کشی دوشنبه ۳۲.۳۲ درصد است. حریف محتمل بعدی رئال نیز پی اس جی با ۱۹.۳۹ درصد است.سالزبورگ با ۱۶.۳۵ و بنفیکا و اسپورتینگ با ۱۶.۰۲ درصد در رده های بعدی هستند.

اگر آتالانتا صعود کند، شانس تقابل رئال و چلسی ۲۷.۷۱ درصد می شود و شانس تقابل رئال و آتالانتا ۱۷.۰۳ درصد.پی اس جی با ۱۶.۶۶، سالزبورگ با ۱۳.۳۰ و اسپورتینگ و بنفیکا با ۱۳.۱۵ درصد در رده های بعدی هستند.

استدلال ریاضی بر این مبناست که با توجه به این که رئال تیم اول گروهش شده و قطعا با اتلتیکو یا ویارئال برخورد نمی کند و چلسی دوم شده و قطعا با منچستریونایتد، لیورپول و منچسترسیتی برخورد نمی کند، پس احتمال این که رئال و چلسی به هم بخورند خیلی بیشتر از سایر گزینه هاست.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

چلسی، محتمل ترین حریف برای رئال مادرید در یک هشتم نهایی

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ