گذشت یک سال از بنر معروف لاپورتا در نزدیکی برنابئو

1

رئال مادرید نیوز : حدود یک سال پیش بود که خوان لاپورتا مدیر کنونی بارسلونا برای تبلیغات انتخاباتی خود بنری گرانقیمت با هزینه ای در حدود ۱۵۰ هزار یورو را در نزدیکی برنابئو نصب کرد.

در این بنر، لاپورتا تصویری از خودش را در فاصله ۱۵۰ متری برنابئو نصب کرده بود و نوشته بود:” برای دیدن دوباره شما هیجان زده ام.”

حال و روز وحشتناک بارسلونا باعث شده تا خیلی ها یاد آن بنر بیافتند. بنری که حالا علیه لاپورتا شده است. در حقیقت مدیر کنونی بارسلونا تصمیم های وحشتناکی را گرفته و نتوانسته اوضاع را نسبت به زمان بارتومئو بهبود ببخشد.

در واقع اگر بارسلونا در دوران بارتومئو برای حضور در سه رتبه بالای لالیگا می جنگید و از گروهش در چمپیونزلیگ صعود می کرد، حالا با لاپورتا به لیگ اروپا رفته و شانزده امتیاز و شش رتبه تا صدر جدول لالیگا فاصله دارد. فاحش ترین اشتباه لاپورتا، از دست دادن گریزمان بود. مهاجمی که نقشی کلیدی در صعود اتلتیکو به یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ داشت و حالا جای خالیش در ترکیب بحران زده بارسا محسوس است.

بارسلونا در حال حاضر در منجلابی گرفتار شده که خروج از آن غیرممکن به نظر می رسد. حضور در لیگ اروپا هم از نظر ورزشی و هم از نظر مالی، تیم کاتالان را ویران کرده و به نظر می رسد که آنها در بیراهه وحشتناکی قرار دارند.

سقوط بارسا به لیگ اروپا به این معنی است که عملا باید قید خریدهای باکیفیت زمستانی را بزنند چرا که هیچ بازیکن درجه یکی حاضر نمی شود که تیم پرقدرتش را حفظ کند و به تیم بحران زده ای نظیر بارسا ملحق شود. از سویی کیفیت فنی بارسلونا با تغییر کومان از ژاوی هیچ فرقی نکرده چرا که این اتفاق هم با توجه به کیفیت پایین ترکیب بارسا قابل پیش بینی بود.

بارسایی ها فعلا باید خودشان را جمع و جور کنند چرا که به نظر می رسد که در شرایط کنونی باید تنها هدفشان را روی کسب سهمیه چمپیونزلیگ در فصل بعد بگذارند که برای این هدف یا باید در میان چهار تیم برتر لالیگا باشند (که کمی بعید است) یا این که قهرمان لیگ اروپا شوند!

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

گذشت یک سال از بنر معروف لاپورتا در نزدیکی برنابئو

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. علی محمدی می گوید

    هنوزم نظرت مثل جملات این پستته؟؟!
    بنر لاپورتا رو به یاد بیار