گل هوادار ربطی به حامد لک نداشت/ این تیم خیلی شبیه پرسپولیس است/ تیم یحیی حق دارد ببازد یا مساوی کند

0

پرسپولیس

تساوی پرسپولیس مقابل تیم هوادار فرصت نزدیک تر شدن این تیم به صدر جدول را از بین برد تا سپاهان و استقلال که رقبای اصلی پرسپولیس هستند با پیروزی مقابل حریفانشان در جدول صعود کنند.

پایان رأفت در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار تیم‌های پرسپولیس و هوادار حرف زد.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و هوادار را چطور ارزیابی کردید؟

تیم هوادار نشان داد که یک تیم خوب و جوان با پرس و دوندگی زیاد است که اتفاقا خیلی شبیه به پرسپولیس بازی می‌کند. آنها هم مثل پرسپولیس بازیکنان تکنیکی و سرعتی زیادی دارند و برخلاف انتظار اصلاً مقابل پرسپولیس در لاک دفاعی فرو نرفتند و تا دقیقه ۹۱ هم برنده بازی بودند.

درباره گل مشکوک هوادار صحبت نمی‌کنید؟

نمی‌دانم که این گل با دست به ثمر رسیده یا نه، ولی مهمتر این بود که هوادار دو بار از پرسپولیس پیش افتاد اما پرسپولیس توانست دو بار به بازی برگردد.

شرایط پرسپولیس در این دیدار را چطور دیدید؟

پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و فکر می‌کنم بیشتر از هر مسابقه‌ای دوندگی داشتند. در کل یک بازی پر فراز و نشیب بود. فکر می‌کنم بیننده تلویزیونی از تماشای یک فوتبال زیبا راضی بود.

بعد از بازی به حامد لک حمله شد که چرا گل‌های بدی خورده. نظر شما در این باره چیست؟

هیچ ارتباطی به حامد ندارد. فوتبال یک بازی گروهی است و هر تیمی ممکن است روی اشتباهات گروهی و تیمی چنین گلهایی را دریافت کند. به هر حال نباید به خاطر یک بازی کسی را تحت فشار گذاشت.

اخبار فوری پرسپولیس

مشکل پرسپولیس کجاست که این قدر گل می‌خورد؟

خیلی‌ها مثل خود من، نگران این موضوع هستند که پرسپولیس فصل گذشته در کل فصل گلهای کمی خورد  ولی حالا در ۹ بازی ۷ گل خورده که این می‌تواند بر اثر نداشتن تمرکز و مسائلی از این دست باشد. فوتبال ورزش لحظه‌هاست و ممکن است یک ثانیه نداشتن تمرکز و هماهنگی بین نفرات کار دست تیم بدهد. این موضوع درباره پرسپولیس، هوادار، سپاهان و استقلال فرقی ندارد. ضمن اینکه پرسپولیس همیشه هجومی بازی می‌کند و می‌خواهد قهرمان شود و البته حق دارد گاهی ببازد یا مساوی کند. چرا توقع دارید پرسپولیس مساوی نکند. اشتباهات فردی برای همه هست ولی معتقدم کادرفنی پرسپولیس باید روی این موضوع بیشتر کار کند تا تعداد گل خورده کمتر می‌شود.

این تساوی تا چه اندازه پرسپولیس را با مشکل مواجه می‌کند؟

مشکلی نیست. پرسپولیس تا صدر جدول فقط سه امتیاز فاصله دارد که به راحتی قابل جبران است. همانطور که در هفته‌های گذشته تیم‌های بالای جدول امتیاز از دست دادند این هفته پرسپولیس امتیاز از دست داد و قطعاً تا پایان نیم فصل و دور برگشت شرایط کلی همه تیم‌ها دستخوش تغییر می‌شود.

اخبار فوری پرسپولیس

گل هوادار ربطی به حامد لک نداشت/ این تیم خیلی شبیه پرسپولیس است/ تیم یحیی حق دارد ببازد یا مساوی کند

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ