کارواخال، تنها مادریدی رئال در دربی مادرید!

0

رئال مادرید نیوز : دنی کارواخال یکی از مهمترین نمادهای رئال مادرید در دربی خواهد بود. دفاع راست رئال مادرید تنها بازیکنی است که در شهر مادرید متولد شده و می تواند در ترکیب رئال در دربی قرار بگیرد. گزینه دیگر ناچو است اما شانس زیادی برای حضور در ترکیب ندارد.

در دوران قدیم بسیاری از بازیکنان متولد مادرید در دربیح اضر می شدند، از گایگو گرفته تا سانچیس، میشل، مارتین وازکز، بوتراگوئنو و … حالا اما کارواخال می تواند تنها نماینده شهر مادرید در ال کلاسیکو باشد.

دربی مادرید که سال گذشته در ورزشگاه دی استفانو برگزار شد، امسال دوباره در برنابئو و با حضور هواداران برگزار می شود. کارواخال فصل گذشته در دربی روی گل دوم رئال نقش داشت. در حقیقت در گزارشات داوری اسمش ثبت نشد اما شوت کارواخال پس از برخورد به اوبلاک وارد دروازه شد. کارواخال ان گل را به پسرش مارتین تقدیم کرد که چند ماه قبلش متولد شده بود.

کارواخال در فصل گذشته به علت مصدومیت های پرشمار اوضاع سختی را داشت. مصدومیت هایی که باعث شد تا یورو را هم از دست بدهد اما در حال حاضر شرایط برایش به مراتب بهتر است. دنی مصدومیت های پرشمارش را پشت سر گذاشته و در حال حاضر شرایط خوبی دارد. کارواخال در هیچ کدام از ۳۰ بازی اخیرش شکست خورده است که در حال حاضر در میان بازیکنان فوتبال اروپا فقط رانوکیا با ۱۴ بازی بدون شکست در تعقیب اوست. دنی از ۳۵ بازی اخیرش فقط یکی را باخته است. دنی یکشنبه دربی شماره ۲۶ خود را خواهد داشت که از ۲۵ بازی قبلی ۱۰ تا را برده و پنج تا را باخته است. دنی دو دربی را به علت مصدومیت از دست داده که هر دو به باخت رئال ختم شده است: باخت ۲-۱ در لالیگا در سپتامبر ۲۰۱۴ و باخت در نیمه نهایی چمپیونزلیگ ۲۰۱۷ که البته مانع از فینالیست شدن رئال مادرید نشد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کارواخال، تنها مادریدی رئال در دربی مادرید!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ