باقری از شرایط پرسپولیس و تمرکز از دست رفته تیم گفت

0

پرسپولیس

کریم باقری درباره تساوی ۲ – ۲ تیم پرسپولیس مقابل هوادار در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. تیم هوادار از لیگ یک آمده است و شناخت خیلی زیادی از این تیم نداشتیم. البته فیلم‌های این تیم را دیده و آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم کار سختی داریم.

وی در ادامه افزود:‌ در کل بازی بدی انجام ندادیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم که متأسفانه در نیمه اول نتوانستیم از آن استفاده کنیم. دو سه موقعیت صد درصد داشتیم که به خاطر عدم تمرکز بازیکنان هجومی آنها را از دست دادیم و نتوانستیم برنده بازی باشیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد:‌ دو گل نسبتاً بد هم خوردیم و اینها باعث شد تیم‌مان تمرکزش را از دست بدهد. در نیمه دوم تا لحظه آخر تلاش خودمان را انجام دادیم و مساوی کردیم. امتیاز از دست دادیم، ولی در جدول فاصله ما با صدر سه امتیاز است و می‌توانیم جبران کنیم. ان‌شاءالله تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در بازی بعد سه امتیاز را به دست بیاوریم، در جدول خودمان را بالا نگه داریم و به بازی‌های آینده امیدوار باشیم. از هواداران می‌خواهم تیم را حمایت می‌کنند و ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا آنها را شاد کنیم.

اخبار فوری پرسپولیس

باقری از شرایط پرسپولیس و تمرکز از دست رفته تیم گفت

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ