حمله شدید و جدید پرسپولیسی‌ها به صدری/ طاقت نداریم …

0

پرسپولیس

با گذشت چند هفته از واریز پول به حساب گابریل کالدرون هنوز پول کالدرون هنوز به حسابش واریز نشده و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه همچنان بسته است.

همین موضوع باعث شده تا یحیی گل محمدی نتواند از ۲ بازیکن تاجیکستانی خود استفاده کند و این دو بازیکن در بلاتکلیفی مطلق به سر می برند.

همه این مسائل مربوط به قبل است و اتفاقی نیست که به تازگی رخ داده باشد. از همین رو هواداران پرسپولیس که دل خوشی از صدری و وعده های او ندارند به سرپرست باشگاه پرسپولیس حمله کرده و در فضای مجازی علیه او موضع گرفتند.

هنوز پرونده کالدرون بسته نشده ولی باشگاه پرسپولیس با یک حاشیه جدید مواجه شده و ممکن است وارد دردسر جدی شود.

بوژیدار رادوشویچ گلر کروات پرسپولیس که چند سالی است در این تیم حضور دارد به خاطر بدقولی مدیران این تیم و نگرفتن حق و حقوقش به صورت ناگهانی ایران را ترک کرد و راهی کرواسی شد. درصورتی که رادو قصد بازگشت به ایران را نداشته باشد و بخواهد طلبش را از طریق شکایت به فیفا دریافت کند، باشگاه پرسپولیس دوباره با یک پرونده حقوقی مواجه خواهد شد و حتی باید کل مبلغ قرارداد رادو برای فصل آینده را هم به او پرداخت کند.

همین موضوع اعتراض مجدد هواداران پرسپولیس را به همراه داشت و آنها به شدت از صدری انتقاد کردند که چرا پول رادو را پرداخت نکرد و اجازه داد کار به اینجا برسد.

پرسپولیسی ها که در حال حاضر زخم خورده پرونده کالدرون هستند و به همین دلیل نتوانستند از بازیکنان خارجی خود استفاده و تیمشان را تقویت کنند، خطاب به سرپرست باشگاه شان می گفتند: تحت هیچ شرایطی طاقت پرونده جدید و محرومیت های احتمالی آن را ندارند.

اخبار فوری پرسپولیس

حمله شدید و جدید پرسپولیسی‌ها به صدری/ طاقت نداریم …

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ