شرمنده پرسپولیسی‌ها هستیم/ پرسپولیس تنبیه شد/ در خیلی از چیزها عقبیم/ برای راه ندادن هواداران دنبال بهانه بودند

0

پرسپولیس

امید یوسفیان؛ پرسپولیس بعد از پشت سر گذاشتن یک دربی کسل کننده و کسب فقط یک امتیاز، از پس تیم تازه صعود کرده هوادار هم بر نیامد و با حساب ۲ بر ۲ متوقف شد. از دست دادن ۴ امتیاز از ۲ بازی باعث شد تا قهرمان ۵ دوره اخیر لیگ برتر کمی از صدر جدول فاصله بگیرد. سرخ پوشان در این بازی موقعیت های زیادی را از دست دادند و البته یک گل مردود دریافت کردند. اتفاقی که باعث حسرت بازیکنان پرسپولیس شد. بعد از بازی با هوادار فرصتی دست داد تا با امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در این دیدار گفت و گویی انجام دهیم که در ادامه می خوانید.

بعد از تساوی در دربی مقابل هوادار هم ۲ امتیاز مهم را از دست دادید. در مورد بازی چه نظری داری؟

فکر می کنم نمایش خوبی داشتیم و بهتر از بازی مقابل استقلال بازی کردیم. موقعیت های خیلی زیادی داشتیم ولی با بی دقتی و بدشانسی توپ هایمان تبدیل به گل نشد. تیمی که گل نزند در فوتبال تنبیه خواهد شد و این قانون نانوشته فوتبال است. باید خیلی بهتر در زدن ضربات نهایی کار کنیم و حتما تساوی مقابل هوادار را در دیدار بعدی جبران کنیم. تنها چیزی که می توانیم بگویم این است که واقعا شرمنده هواداران شدیم. به عنوان کاپیتان پرسپولیس وظیفه خودم می دانم که از هوادارانمان عذرخواهی کنم. امیدوارم در دیدارهای آینده بتوانیم بهتر کار کنیم و از موقعیت هایمان گل بسازیم.

آینده پرسپولیس را چطور می بینی؟

خب اختلاف زیادی با صدر جدول نداریم. باید بیشتر کار کنیم، بیشتر تلاش کنیم و با برطرف کردن نقاط ضعف، بتوانیم بازی های بعدی را ببریم. از دست دادن ۲ امتیاز در بازی خانگی نتیجه خوبی نیست ولی می توانیم جبران کنیم و خودمان را به صدر برسانیم.

در مورد گلی که مهاجم حریف با دست به ثمر رساند چه صحبتی داری؟

واقعیت این است که این صحنه آنقدر سریع اتفاق افتاد که من در حین بازی متوجه نشدم ولی بعد از بازی دیدم که کاملا گل مردود بود و مهاجم حریف با دست به توپ ضربه زد. کارشناسان داوری هم در این خصوص نظر دادند و اعلام کردند که داور اشتباه کرد. نمی دانیم چه اتفاقاتی باید بیفتد که وی ای آر را به ایران بیاورند. همه جای دنیا از تکنولوژی استفاده می کنند و سعی دارند تا اشتباهات داوری را به حداقل برسانند ولی متاسفانه ما در فوتبال خودمان همچنان نمی توانیم از این امکانات استفاده کنیم. خواهش می کنیم از مسئولان که وی ای آر را بیاورند تا حق تیمی ضایع نشود. الان هم هرچه در مورد اشتباه داور بگوییم تغییری در نتیجه بازی اتفاق نمی افتد.

یکی از مسئولین اعلام کرد در این فصل خبری از وی ای آر نخواهد بود و منتظر ورود آن به ایران نباشید.

نمی دانم واقعا چه بگویم. این قضیه هم مانند حضور هواداران در ورزشگاه شده است. آن موقعی که همه کشورهای دنیا در یک سال گذشته مجوز حضور هواداران در ورزشگاه ها را صادر کردند و می دیدیم که در همه استادیوم ها کیپ تا کیپ آدم نشسته در کشورمان اجازه ندادند هواداران به ورزشگاه بیایند. حالا که در اروپا کرونا کمی زیاد شده و فقط در بعضی کشورها حضور هواداران را محدود کردند، مسئولان فوتبال کشور می گویند به خاطر کرونا هواداران نباید به ورزشگاه بیایند و ما به همین راحتی باید از مهم ترین نیروی محرک خود محروم باشیم. من فکر می کنم برای راه ندادن هواداران به ورزشگاه ها دنبال بهانه هستند.

جالب است ستاد کرونا برای حضور هواداران در ورزشگاه ها موافقت کرده ولی اعلام شد فدراسیون فوتبال مجوز نهایی را صادر نکرده است.

فقط می توانم بگویم خیلی عقب هستیم. نه تنها در فوتبال بلکه در خیلی از چیزها متاسفانه عقبیم.

اخبار فوری پرسپولیس

شرمنده پرسپولیسی‌ها هستیم/ پرسپولیس تنبیه شد/ در خیلی از چیزها عقبیم/ برای راه ندادن هواداران دنبال بهانه بودند

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ