رئال مادرید – بارسلونا، جنگی نابرابر در فوتبال زنان

0

رئال مادرید نیوز : تیم های زنان رئال مادرید و بارسلونا فردا ساعت ۱۴:۳۰ در حالی به مصاف هم می روند که برخی لقب “ال کلاسیکو” را برای این بازی انتخاب کردند اما تجربه و گذشته دو تیم باعث می شود که این بازی را بیشتر یک نبرد نابرابر بتوان به شمار آورد.

در حقیقت تا کنون رئال و بارسا در تاریخ فوتبال زنان فقط چهار تقابل با هم داشته اند که دو تایش به زمانی برمی گردد که هنوز اسم تیم زنان رئال تغییر نکرده بود و تاکون نام داشتند. زنان بارسا تیمی بسیار باتجربه تر هستند که چند ماه پیش قهرمان لیگ، جام حذفی و چمپیونزلیگ شدند. از سویی هر چند که زنان رئال سعی کرده با داشتن بهترین امکانات و بازیکنان ممکن کیفیت بالایی را داشته باشد اما شرایط برای زنان بارسا بهتر است. به طور مثال بودجه فصل گذشته زنان بارسا بیش از شش میلیون یورو بود در حالی که بود جه رئال مادرید شش میلیون یورو بود. بارسلونا توانسته الماسیا را در فوتبال زنان نیز راه بیاندازد و به طور مثال الکسیا پوتیاس محصول آکادمی بارسا اخیرا توپ طلا را برده است در حالی که زنان رئال هنوز در اول راه هستند و هنوز خیلی کار دارند.

جنی هرموسو ستاره تیم زنان بارسلونا در بازی فردا در ورزشگاه دی استفانو به رکورد ۲۰۰ بازی در پیراهن بارسا خواهد رسید. جنی فصل گذشته نتوانست به زنان رئال در والدبباس گلزنی کند که البته در رده بندی توپ طلا دوم شد و پس از پوتیاس قرار گرفت.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

رئال مادرید – بارسلونا، جنگی نابرابر در فوتبال زنان

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ