تبدیل شدن وینیسیوس به شاهکار تمام عیار جونی کالافات

0

رئال مادرید نیوز : در فوریه ۲۰۱۷، جونی کالافات و وینیسیوس جونیور برای اولین بار با هم ملاقات کردند. این اتفاق در ریو دو ژانیرو رخ داد و رئیس استعدادیابان رئال مادرید در ان روز دست نوجوان ۱۶ ساله ای را فشرد که در ادامه سیاست پرز برای جذب بهترین بازیکن آینده جهان خریده می شد. کالافات که با فوتبال برزیل به خوبی آشنایی داشت، به ریو رفت و شخصا وینیسیوس را راضی کرد.

پرز در آن زمان سخت به دنبال مسی جدید بود و می خواست با قیمتی معقول صاحب ستاره آینده فوتبال دنیا شود. رفاقت وینی و جونی کالافات نیز از همان زمان شکل گرفت. جونی برای جلب رضایت وینیسیوس بیش از ده بار به برزیل سفر کرد و با این بازیکن ملاقات کرد. در مورد پروژه تیم صحبت کرد و جلوی انتقال وی به بارسا را گرفت و در مورد استراتژی ورشی رئال گفت. از سویی کالافات روی پیشرفت و هوش تاکتیکی وینیسیوس نیز کار کرد تا بتواند “بله” را از او بگیرد.

البته مسئله احساسی نیز نقش داشت. در حقیقت کالافات از تاریخچه رئال به وینیسیوس گفت تا از همان ابتدا ستاره برزیلی را مجذوب و شیفته خود کند. جونی پیراهن دو گانه رئال در لالیگا و چمپیونزلیگ که توسط کل بازیکنان رئال امضا شده بود را به  عنوان هدیه به وینیسیوس داد و در ازایش پیراهن فلامینگو را کادو گرفت.

وینی حالا صد در صد در خدمت رئال مادرید است و می توان او را یک رئالی دوآتشه دانست. بدون مشکل آماده امضای تمدید قراردادش است و کاری به اغواگری تیم های دیگر نظیر پی اس جی ندارد.جونی در این سه سال در رنج و مشقت وینیسیوس همیشه در کنارش بود. در حقیقت کالافات این انتقال را نهایی کرده بود و می دانست که بازی نکردن وینیسیوس یا عدم موفقیت وی می تواند ضربه بزرگی به اعتبارش باشد اما او هرگز اعتمادش را به ستاره برزیلی از دست نداد و حالا مزد اعتمادش را گرفته است.

البته وینیسیوس تنها خرید کالافات برای رئال نبوده است. خریدهایی نظیر میلیتائو ، رودریگو و فدریکو والورده نیز با چراغ سبز مستقیم وی صورت گرفته است. به نظر می رسد که خرید میلیتائو یکی از اقدامات هوشمندانه رئال بوده چرا که در همان زمان دلیخت با قیمتی بسیار بیشتر راهی یووه شد و در تورین آن طور که باید و شاید جا نیافتاد. رودریگو گوئس نیز به تدریج جایگاه خود را در ترکیب اصلی رئال جلوتر از بازیکنانی نظیر هازارد واسنسیو پیدا کرده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

تبدیل شدن وینیسیوس به شاهکار تمام عیار جونی کالافات

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ