رنگ سال ۲۰۲۲ چیست رنگ سال ۱۴۰۱ چه رنگیه

0

رنگ سال ۱۴۰۱ چه رنگی است رنگ سال ۲۰۲۲ لباس چه رنگیه

همه ساله با نزدیک شدن به سال نو میلادی شرکت پنتون رنگ سال را اعلام می کند. این معرفی یکی از رویدادهای مورد استقبال عموم مردم دنیا است. بعد از انتخاب رنگ سال ۲۰۲۲ انتظار می رود که این رنگ را پشت ویترین برندهای مختلف مد و لوازم آرایشی ببینیم. علاوه بر مد و لباس صنایعی مانند دکوراسیون داخلی و مبلمان نیز تحت تاثیر انتخاب رنگ سال هستند. در کل تمام طراحی ها بر پایه رنگ سال انجام می شود.

رنگ وری پری رنگ مانتو سال رنگ سال جدید رنگ سال پنتون very peri چه رنگی است

شرکت پنتون از رنگ سال ۲۰۲۲ رونمایی کرد

کمپانی پنتون رنگ very peri را به عنوان رنگ سال معرفی کرد. very peri یک رنگ آبی بنفش به رنگ گل پریوش است. در سال ۲۰۲۲ وفاداری و ثبات رنگ آبی با شور و هیجان رنگ قرمز ترکیب شده اند.

این رنگ جدید که از خانواده بنفش است در معنا و مفهوم پویایی، ابتکار و خلاقیت را تشویق و ترویج می‌کند. این رنگ ترکیبی از آبی و قرمز است و بنا به گزارش این شرکت شادترین و گرم‌ترین رنگ آبی و ترکیبی قدرتمند از تازگی است.

این رنگ جذاب و جدید پنتون، خلاقیت و نوآوری را با خود به همراه آورده است. زیرا پس از شیوع همه گیری زندگی همه ما دچار تغییر شده است. حالا که از یک دوره که همگی شدیدا منزوی و دور از اجتماع بوده ایم بیرون آمده ایم و استانداردهای ما در حال تغییر هستند؛ این رنگ به ما اعتماد به نفس می بخشد. همچنین روح خلاق ما را زنده خواهد کرد. تا این تغییرات را در آغوش بگیریم و دید تازه ای به زندگی داشته باشیم.

رنگ وری پری رنگ مانتو سال رنگ سال جدید رنگ سال پنتون very peri چه رنگی است

در سال جدید مفاهیم و استانداردهای ما در حال تغییر هستند و زندگی دیجیتالی و فیزیکی ما ه روش های جدیدی در هم ادغام شده اند. در این دوره طراحی دیجیتال به ما کمک می کند تا محدودیت های دنیای واقعی را گسترش دهیم و دری رو به دنیای مجازی پویا بازکنیم. دنیایی که در آن بتوانیم امکانات رنگی جدیدی را کشف و ایجاد کنیم. با روندهای بازی، محبوبیت روز افزون متاورس و جامعه هنری رو به رشد در فضای دیجیتال، very peri یک رنگ برای ادغام زندگی مدرن و چگونگی تجلی ترندهای رنگی دنیای دیجیتال در زندگی عادی و بالعکس را نشان خواهد داد.

روند انتخاب رنگ سال

انتخاب رنگ سال یکی از رویدادهای جذاب برای عموم افراد دنیا است. همه افراد از سر تا سر دنیا از این اتفاق استقبال می کنند. مردم منتظر اعلام رنگ سال هستند تا انتخاب های خود رابر اساس رنگ سال انجام دهند. شرکت پنتون بیش از ۲۰ سال است که با توجه به عوامل موثر بر جهان به انتخاب رنگ سال می پردازد.

رنگ وری پری رنگ مانتو سال رنگ سال جدید رنگ سال پنتون very peri چه رنگی است

شرکت رنگ پنتون (Pantone) در شهر کارلستات نیوجرسی آمریکا قرار دارد و به‌مرور زمان با توجه به برندسازی قوی این شرکت در این زمینه، حتی بسیاری از بزرگان دنیای مد و فشن نیز مجبور به تابعیت از آن هستند؛ چراکه عموم مردم تمایل به استفاده از رنگ انتخابی این شرکت را دارند.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ