آخرین وضعیت مجوز حرفه‌ای سرخابی ها: ای اف سی به مالکیت استقلال و پرسپولیس حساس شده است!

0

پایگاه خبری ساتین- مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس در حالی از سوی فدراسیون فوتبال تایید شده که این دو باشگاه هنوز کوچک‌ترین قدمی برای حل مشکلاتشان برنداشته‌اند. 

به گزارش ساتین، تایید سرخابی‌ها از سوی فدراسیون فوتبال برای دریافت مجوز حرفه‌ای اصلا به معنای قطعی شدن حضور آنها در لیگ قهرمانان نیست و هنوز این احتمال وجود دارد که هر دو تیم از آسیا کنار بروند و از طرف دیگر فدراسیون به خاطر تائید مدارک این دو باشگاه، با برخورد سفت و سخت کنفدراسیون فوتبال آسیا روبه‌رو شود. فدراسیون فوتبال در شرایطی سه ماه به پرسپولیس و استقلال برای حل مشکلاتشان زمان داده که با گذشت بیش از یک ماه از زمان مشخص شده هیچ اتفاق ویژه‌ای در این زمینه نیفتاده است.

 کاظم اولیایی عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری ساتین به نکات مهمی اشاره کرده است: “باید بپذیریم که این دو باشگاه به تنهایی نمی‌توانند همه چیز را حل کنند چراکه قدرت تصمیم‌گیری افراد حاضر در کادر مدیریتی دو تیم هم محدودیت‌های مشخصی دارد. برای مثال اگر شرایط مالکیت دو باشگاه با واکنش منفی ای اف سی روبه‌رو شده، این وزارت ورزش است که باید دست به کار شود و این شرایط را تغییر بدهد.”

اولیایی در ادامه گفت:” قرار است در هفته آینده‌ جلسه ای در این زمینه با حضور نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال برگزار شود و نواقصی که در مدارک آنها مشخص شده مجدد مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد تا نسبت به رفع آنها تصمیم‌گیری شود. حل مشکل سرخابی‌ها بخشی از آن در اختیار باشگاه‌ها است مانند صورت‌های مالی، تراز مالی و بحث بدهی ها که باید از سوی باشگاه حل شود اما مسائل حقوقی مانند بحث مالکیت در اختیار وزارت ورزش و شورای عالی ورزش کشور است که باید حتما نگاه جدی به این مساله داشته باشند.”

این عضو کمیته صدور مجوز حرفه ای در پاسخ به صحبت‌های افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس مبنی بر انتخاب تیم دیگری به جای پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: “این موضوع به آقای افشین پیروانی ارتباطی ندارد. ایشان مدیر و سرپرست تیم پرسپولیس است و باید در حوزه تیم خود و امور میدانی صحبت کند. قرار نیست ایشان در جریان همه مسائل قرار بگیرند. باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال نماینده حقوقی دارند و آنها در جریان تمامی امور به صورت کامل قرار گرفته‌اند.”

۷۶۵۵

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

آخرین وضعیت مجوز حرفه‌ای سرخابی ها: ای اف سی به مالکیت استقلال و پرسپولیس حساس شده است!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ