دلایلی که منطقی بودن شعار «چولو، بمان» توسط هواداران رئال را ثابت می کند!

0

رئال مادرید نیوز : در نیمه دوم بازی اتلتیکو و رئال مادرید، هواداران در برنابئو به شکل کنایه آمیزی شعار “چولو بمان” سر دادند تا مربی آرژانتینی را در شب پیروزی تیمشان مورد تمسخر قرار بدهند.

در حقیقت هر چند که سیمئونه طلسم ناکامی های اتلتیکو مقابل رئال مادرید را شکست و توانست موفقیت هایی نظیر کوپا دل ری ۲۰۱۴ یا سوپرجام اروپای ۲۰۱۸ را مقابل رئال داشته باشد اما در سالهای اخیر رئال مادرید به کابوس بزرگش تبدیل شد.

رئال مادرید در هیچ کدام از هشت بازی اخیرش مقابل اتلتیکو نباخته (چهار برد و چهار تساوی) که بهترین روند از آوریل ۲۰۱۳ تا کنون است. در آن زمان سیمئونه به روند ۱۴ سال و ۲۵ بازی بدون برد اتلتیکو مقابل رئال خاتمه بخشیده بود.یکی از این چهار تساوی نیز به سوپرجام اسپانیا برمی گردد که به قهرمانی رئال در سوپرجام اسپاینا در عربستان ختم شد.

آخرین پیروزی اتلتیکو مقابل رئال به سوپرجام اروپای ۲۰۱۸ با نتیجه چهار بر دو برمی گردد. اگر فقط لالیگا را در نظر بگیریم آخرین برد اتلتیکو به حدود شش سال پیش برمی گردد که با تک گل گریزمان در برنابئو پیروز شدند. رئال بعد از آن یازده دربی متوالی لالیگایی را نباخت و پنج برد و شش تساوی کسب کرد.  کورتوا در هیچ کدام از هشت دربی خود در رئال نباخته و چهار برد و چهار تساوی کسب کرده است و در شش تا از این بازیها نیز کلین شیت کرده است.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

دلایلی که منطقی بودن شعار «چولو، بمان» توسط هواداران رئال را ثابت می کند!

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ