سومین فصل برتر تاریخ رئال تا هفته هفدهم؛ کارلتو به سوی برد متوالی یازدهم

0

رئال مادرید نیوز : رئال مادرید برای اولین بار در تاریخش در چهار دربی پیاپی مقابل اتلتیکو گل نخورد که این را می توان شاهکار کورتوا دانست. تیبو در دربی یکشنبه شب هر شش شوتی که به سمت دروازه اش آمد را مهار کرد.

آنچلوتی در چهار دربی لالیگایی دوره اولش در رئال یک تساوی و سه شکست کسب کرده بود اما بالاخره طلسم ار شکست و برای اولین بار در دربی های لالیگایی پیروز شد هر چند که در کوپا و چمپیونزلیگ تجربه غلبه بر اتلتیکو را داشت.

در طول تاریخ فقط یک تیم اختلاف هشت امتیاز یا بیشتر با تیم دوم جدول را از دست داده و قهرمان لالیگا نشده که این اتفاق برای خود رئال در فصل ۰۴-۲۰۰۳ رخ داد که در فاصله دوازده هفته به پایان هشت امتیاز با والنسیا فاصله داشتند و جام را به رقیب تقدیم کردند. از سویی آنچلوتی به رکورد ده برد متوالی رسید و حالا می تواند به رکورد دوره اولش با ۲۲ برد متوالی نزدیک شود. آخرین باری که رئال ده بازی متوالی را برد به لالیگای بعد از قرنطینه و دوران زیدان برمی گردد.

رئال مادرید در هفده بازی ۴۲ امتیاز کسب کرده است که فقط در دو فصل امتیازاتی بیشتر از این را تا این مقطع داشته: فصل ۱۲-۲۰۱۱ با ۴۳ امتیاز و فصل ۱۱-۲۰۱۰ با ۴۴ امتیاز.

 

 

 

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

سومین فصل برتر تاریخ رئال تا هفته هفدهم؛ کارلتو به سوی برد متوالی یازدهم

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ