گل‌محمدی مقابل رفیق قدیمی/ یحیی به دنبال فرصت طلبی

0

پرسپولیس

پرسپولیس و پیکان یکی از رقابت‌های جذاب این هفته لیگ برتر ایران را برگزار خواهند کرد که یکی از جذابیت‌های این بازی سرمربیان دو تیم خواهند بود. دو مربی شناخته شده که برای سالهای طولانی در کنار هم کار کردند و به عنوان زوجی جدانشدنی در فوتبال ایران شناخته می‌شدند.

گل‌محمدی و حسینی در نساجی، صبای قم، پرسپولیس، نفت تهران، ذوب آهن و تراکتور بایکدیگر کار کردند. حتی جانشینی حسینی پس از اخراج یحیی از ذوب آهن نیز باعث جدایی این دو نشد و گل‌محمدی پس از حضور در تراکتور، تصمیم گرفت که پیشنهاد همکاری را برای مجتبی حسینی ارسال کند و نیم فصل ناموفق را باهم در تبریز بگذرانند.

زمانی که یحیی برای اولین بار هدایت پرسپولیس را برعهده گرفت، حسینی مسئول طراحی تمرینات بود و دستیار اول گل‌محمدی محسوب می‌شد و به نظر می‌رسید این دو برای لیگ سیزدهم تیم مورد علاقه خود را در پرسپولیس خواهند بست اما این اتفاق رخ نداد. در دوره دوم کاری یحیی اما او ترجیح داد که دستیار جدیدش یعنی حمید مطهری را به پرسپولیس بیاورد و مجتبی حسینی هم راه خود را در قامت سرمربی پیمود.

تقابل دو همکار قدیمی که جزو مربیان خوش فکر و پرتلاش فوتبال ایران محسوب می‌شوند، احتمالا یکی از فنی ترین بازیهای لیگ ایران خواهد بود و همه انتظار دارند تا نمایشی پرموقعیت و سرعتی را از شاگردان این دو تماشا کنند.

اخبار فوری پرسپولیس

گل‌محمدی مقابل رفیق قدیمی/ یحیی به دنبال فرصت طلبی

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ