بنفیکا، حریفی که سخت نیست اما بی خطر هم نیست/ بازگشت به لیسبون خاطره انگیز

0

رئال مادرید نیوز : قرعه کشی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی به پایان رسید که رئال به حریفان سخت یعنی چلسی و پی اس جی نخورد و باید به مصاف بنفیکا برود.

بنفیکا به کابوس بارسلونا در مرحله گروهی چمپیونزلیگ شد. بنفیکا تیمی ریشه دار و قدیمی در فوتبال اروپاست که البته با سالهای اوجشان و دوران درخشان اوزه بیو فاصله زیادی دارند. حضور در یک هشتم نهایی برای بنفیکا یک موفقیت بزرگ بود و پس از پیروزی مقابل دینامو و نهایی کردن صعودشان جشن بزرگی گرفتند. قطعا آنها حریف سختی برای رئال نیستند اما تیم آنچلوتی هم این تیم پرتغالی را دستکم نمی گیرد.

ژرژ ژسوس سرمربی بنفیکا است که  تیمش با سه مدافع میانی و دو پیستون بازی می کند. بنفیکا از جلو پرس می کند و سعی می کند که از ضدحملات بهره ببرد. بنفیکا تیم خوبی است اما دو شکست سنگین مقابل بایرن نشان می دهد که شاید رقیب سرسختی برای رئال نیستند.  آنها البته بازیکنان  جذابی دارند. ولاچودیموس درون دروازه معجزه می کند، خریمالدو که مورد توجه بارسلوناست، در سمت چپ مثل یک موشک حرکت می کند، ویگل و ژائو ماریو کیفیت خوبی در خط هافبک دارند و رافا سیلوا بین جناحین نفوذ می کند. اورتون و پیتزی در پست هافبک هجومی سطح بالایی ندارند اما در خط حمله یارمچوک و داروین نونیوز را دارند که مهاجمان سرسختی هستند. وریسیمو بهترین مدافع میانی این تیم به علت مصدومیت ادامه فصل را از دست داده اما المیدا ستش را عوض کرده و عملکرد خوبی داشته و اوتامندی نیز نمره قبولی گرفته است. ماروتو جوان و ورتونگن خط دفاعی را تکمیل می کنند. رئال دوباره باید به لیسبون برود که خاطرات خوشی برایش دارد، به خصوص در مورد فینال چمپیونزلیگ ۲۰۱۴.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

بنفیکا، حریفی که سخت نیست اما بی خطر هم نیست/ بازگشت به لیسبون خاطره انگیز

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ