۳ دختر خوشتیپ سارقان فروشگاه‌های زنجیره‌ای شرق پایتخت

0

روز گذشته حدود ساعت ۱۵ فردی با سامانه ۱۱۰ تماس گرفت و از دستگیری سه دختر سارق در بازار روز منطقه حکیمیه تهران خبر داد.

عکس دختر خوشگل دختر زیبا دختر خوشتیپ دختر تهرانی حوادث تهران
به دنبال این موضوع سریعا واحد گشت کلانتری ۱۴۶ به محل اعزام شدند و پس از حضور در موقعیت تعدادی از فروشندگان به ماموران مراجعه کردند و بیان داشتند که سه دختر جوان از بازار روز به شیوه “کشروی” حدودا ۲ میلیون تومان جوراب زنانه و مردانه دزدیده‌اند که در هنگام خروج نگهبانان متوجه سرقت آنان شدند.
پلیس در بررسی بیشتر متوجه شد که این سه دختر قصد داشتند توسط یک دستگاه خودروی پراید از محل متواری شوند که ناموفق بودند و توسط نگهبانان بازار روز دستگیر شدند.
ماموران در بازرسی از این سه دختر که همگی حدود ۱۷ سال سن داشتند، یک کیسه پر از جوراب کشف کردند که متهمان در حضور مردم به جرم خود معترف شدند و به سایر سرقت‌هایشان نیز از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شرق تهران اعتراف کردند.
سرهنگ علی احمد نادری سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت ضمن اشاره به اینکه دختران سارق این مقدار جوراب را از یک ظهر تا عصر سرقت کرده بودند، به باشگاه خبرنگاران، گفت: پس از انتقال متهمان به کلانتری مشخص شد این دختران اعضای باند سرقت از فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند، لذا متهمان جهت بررسی بیشتر و دستگیری سایر اعضای این باند به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ