ادعای عجیب و جنجالی گلزن هوادار پس از اعتراف به گل مارادونایی؛ هنوز نمی‌دانم توپ به دستم خورده یا نه!

0

پرسپولیس

دیدار تیم های هوادار و پرسپولیس یکی از بحث برانگیزترین بازی های هفته نهم لیگ برتر بود که با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید. گل دوم هوادار در این دیدار، اعتراض شدید پرسپولیسی ها را به همراه داشت که عقیده داشتند که بازیکن حریف با دست به توپ ضربه زده و داور باید آن را مردود اعلام می کرد. نظر کارشناس هم در مورد این صحنه متفاوت و ضد و نقیض بود اما شاید جالب ترین اظهارنظر مربوط به زننده این گل بود؛ محمد جواد محمدی، شب بازی در گفت و گویی تایید کرد که توپ را یواشکی با دست به گل تبدیل کرده است. این اظهار نظر واکنش جالب عنایتی را به همراه داشت که در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه اعلام کرد، شاگردش جوگیر شده که چنین حرفی زده و گل دوم هوادار در شرایطی سالم به ثمر رسیده است.

چند روز بعد از آن اظهار نظر جنجالی اما بازیکن هوادار موضع خود را تغییر داده و اعلام کرد که دروازه پرسپولیس را با دست باز نکرده است. او در گفت و گوی آنلاین با برنامه فوتبال برتر صحبت هایی انجام داد که خیلی با اظهاراتش پس از بازی مغایرت داشت!

محمد جواد محمدی این بار داستان را طور دیگری تعریف کرده و از فرایندی گفت که بسیار پیچیده است: واقعیتش را بخواهید، قصد داشتم که توپ را با دستم به گل تبدیل کنم و تلاش کردم که این کار را انجام دهم اما به دستم اصابت نکرد! توپ از روی دستم عبور کرد و موقعی که آقای لک آمد توپ را دفع کند مثل اینکه خورد به ساعدش و بعد توپ به من خورد و دوباره به بدن حامد خورد و توی گل رفت!

عنایتی در واکنش به اظهارات اولیه محمدی گفته بود: “به نظرم جواد دچار جو زدگی خاصی شد. بازی با پرسپولیس و پخش مستقیم است و دوست داری گل را برای خودت ثبت کنی و در آن شلوغی، جواد دچار جواد جو زدگی شد. من با او صحبت کردم و خیلی ناراحت بود و می‌گفت من اصلا نفهمیدم چه گفتم!”

محمدی در گفت و گویی با تایید صحبت های عنایتی گفت: لحظه ای که این اتفاق افتاد تمام فکرم این بود که آره من گل زدم و بالاخره جلوی پرسپولیس که همه بازیکنان دوست دارند مقابل گل بزنند، موفق به این کار شدم. همه بازیکنان آرزو دارند که پیراهن استقلال و پرسپولیس را به تن کنند و حتی به این تیم ها گل بزنند. من هم در ان صحنه به قدری شاد بودم که اصلا نمی دانستم که توپ به کجای بدنم خورده است.

بازیکن هوادار دلیل تغییر موضع خود نسبت به شب بازی را این گونه توجیه کرد: موقعی که رفتم رختکن، دیدم که همه جا در فضای مجازی پخش شده که گل مارادونایی زدم. خودم هم نمی دانستم که هنوز با دست زدم یا نه!؟ آن لحظه که فیلم را دیدم چون دوربین اول بود، به نظر می رسید که با دستم گل زدم. چون توپ به بدنم خورده بود و نمی دانستم که به دستم برخورد کرده یا جای دیگر؟! همه می گفتم که به دستم خورده و من هم فکر کردم این طوری است و خبرنگار که پرسید به دستت خورده گفتم بله. موقعی که رفتم خانه، فیلم های دیگری از پشت دروازه آمد که مشخص شد توپ از روی دستم عبور کرده و سایه آن روی دستم است.

محمد جواد محمدی که به نظر می رسد صحبت های عنایتی تاثیر زیادی رویش داشته با استفاده از بخش دیگری از صحبت های سرمربی تیمش اعلام کرد که پرسپولیسی ها اگر خطای هندی رخ می داد اعتراض می کردند. او تاکید کرد: بالاخره بازیکنان پرسپولیس ملی پوش و حرفه ای هستند. اگر در آن صحنه هندی رخ می داد همه شان روی من و داور می ریختند. هیچ کس آن صحنه را ندید و اصلا دوربین هم جا ماند. خود من هم هنوز نمی دانم که با دستم زدم یا نه! 

او که هنوز هم مطمئن نیست که توپ را با دست زده یا نه صحبت هایش را این گونه به پایان رساند: چون توپ اول به من برخورد کرد فکر کردم که به دستم برخورد کرده است! در عکس ها مشخص است که آقای صفایی صحنه را دقیقا می بینند و هندی رخ نداده و تصمیم شان صد در صد درست بوده است. واقعا از ایشان تشکر می کنم که تشخیص بسیار درستی انجام دادند. باور کنید که خودم هم هنوز نمی دانم! بعد از بازی هر شب که می خوابم این فکر را دارم که توپ به دستم خورده یا نه؟! همان اولش هم فکر کردم که با دست گل زدم و بعدا فهمیدم که اشتباه کرده بودم و تصمیم داور درست بود.

اخبار فوری پرسپولیس

ادعای عجیب و جنجالی گلزن هوادار پس از اعتراف به گل مارادونایی؛ هنوز نمی‌دانم توپ به دستم خورده یا نه!

خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ