مردان چه نقطه ضعف های بزرگی دارند؟

0

وقتی می گویند زنان از ونوس آمده اند و مردها از مریخ، واقعا راست می گویند. دنیای زن ها و مردها، حتی اگر در یک خانه به دنیا آمده و در کنار هم بزرگ شده باشند، آنقدر متفاوت است که می تواند حرف ساده ای که میان شان رد و بدل می شود را تبدیل به جرقه ای برای شعله ور کردن یک آتش کند. حالا حساب کنید زیر یک سقف با مردی از خانواده دیگر، فرهنگ دیگر و حتی شهر یا کشوری دیگر زندگی می کنید!

نحوه رفتار با همسر متخصص روانشناسی سبک زندگی سالم سبک زندگی زندگی مشترک زندگی زناشویی زناشویی روانشناس روابط زوجین در روانشناسی رفتار با همسر رابطه زناشویی دکتر روانشناس خوب دانستنی های روانشناسی دانستنی های ازدواج پایه های زندگی مشترک اصلاح سبک زندگی آموزش زناشویی آموزش ازدواج

طبیعی است که در چنین شرایطی، حرف های تان تا مدت ها نصفه و نیمه یا اشتباه درک شوند و همسرتان هر چیز به ظاهر ساده و بی اهمیتی را به دلیلی برای آغاز کردن یک جنگ تبدیل کند اما نگران نباشید! اگر از همین روز برای خاموش کردن آتشی که می تواند میان مریخی ها و ونوسی ها راه بیفتد، تلاش کنید، می توانید آرامش را به خانه مشترک تان برگردانید.همیشه از به کار بردن الفاظ و عباراتی که باعث می شود به همسرتان احساس بـی کـفـایتی دست دهد، خودداری کنید. وقتی به رفتارها و واکنش های همسرتان خوب دقت کنید، می توانید این الفاظ را شناسایی کنید و در طول روزها، هر وقت ناخواسته از آنها استفاده کردید، مچ خود را بگیرید تا به خودآگاهی بیشتری برسید.

نقاط ضعف مردان

رابطه زناشویی محیطی برای تعامل مناسب زن و مرد می باشد. زن و مردی که حالا همسر یکدیگر هستند و باید برای تجربه یک زندگی شاد و پایدار تلاش کنند.اما می خواهیم در مورد نقطه ضعف مردان در رابطه زناشویی صحبت کنیم.اشتباه نکنید همانطور که گفتیم قرار نیست هیچ مردی را آزار دهیم یا از این نقطه ضعف ها به عنوان راهی برای غلبه بر آنها استفاده کنیم.بلکه باید این موضوع را بدانید که خیلی مواقع دانستن نقطه ضعف مردان در رابطه زناشویی میتواند به بهتر شدن رابطه کمک کند.پس همراه ما باشید.

انتقاد از مردان

مردان اصلا دوست ندارند که همسرشان در برابر دیگران از آنها ایراد گرفته و انتقاد نماید. آقایان دوست دارند، همسرشان همیشه از آنها تعریف و تمجید کند پس بهتر است با تعریف کردن او را هر چه بیشتر به سمت تکرار کار های خوبش سوق دهید. مردتان را تحسین کنید و مطمئن باشید که او همیشه قدردان خواهد بود.

توهین و تمسخر مرد

توهین و تمسخر از رفتارهایی است که آقایان انتظار آن را از هیچ کس ندارند، حتی اگر به شوخی و خنده باشد. اگر کسی آنها را به شوخی مورد تمسخر قرار داد، شما از او دفاع کنید تا همیشه عاشقتان باقی بماند.

قدرت بدنی مردان

آقایان بر روی قدرت جسمانی خود بسیار حساس هستند و دوست ندارند از نظر قدرت بدنی ضعیف خوانده شوند. همیشه از فرم بدن و ویژگی جسمانی همسرتان تعریف کنید و او را قوی بخوانید.

مقایسه با مردهای دیگر

مردان از مقایسه کردن گریزانند پس سعی کنید وقتی همسرتا رفتار اشتباهی مرتکب می شود، او را با مردان دیگر مقایسه نکنید زیرا با این کار تمام فداکاری ها وزحمات مرد مورد علاقه یتان را زیر سوال می برید و با این کار احتمالا عکس العمل های ناخوشایندی هم می بینید.

نحوه رفتار با همسر متخصص روانشناسی سبک زندگی سالم سبک زندگی زندگی مشترک زندگی زناشویی زناشویی روانشناس روابط زوجین در روانشناسی رفتار با همسر رابطه زناشویی دکتر روانشناس خوب دانستنی های روانشناسی دانستنی های ازدواج پایه های زندگی مشترک اصلاح سبک زندگی آموزش زناشویی آموزش ازدواج

تغییر دادن مرد

برخی خانم ها همسرشان را همانگونه که هست، دوست ندارند و گاهی به این امید با او ازدواج می کنند که او را تغییر دهند و نقایص رفتاری آنها را برطرف کنند. برای مردان چیزی بدتر از آن نیست که خصوصیات رفتاری آنها توسط زنان پذیرفته نشود، آنها دوست دارند همسرشان آنها را همانگونه که هست، بپذیرد.

نصیحت کردن مرد

مردها پیشنهاد، نصیحت زنان را به عنوان یک حمله انتقادی تعبیر می کنند و زمانی که زنی با سادگی و معصومیت به همسرش پیشنهادی می دهد یا اطلاعاتی را در اختیارش می گذارد که تصور می کند برای شوهرش مفید است، مرد جملات واقعی او را نمی شنود و تنها این جملات را در ذهن خودش بلند بلند تکرار می کند:«تو بدی، تو اشتباه می کنی، تو اصلا لیاقت نداری، تو بی کفایتی!» پس خود را موظف به دفاع کردن در مقابل این حمله می داند.

احساسات مردان

مردها هم احساسات دارند اما به خوبی نمی توانند احساسات خود را بروز دهند اما از همسرشان توقع دارند که بتواند آنها را درک کند. مردی که از نظر احساسی تامین نشود، گاهی ممکن است بیراهه را انتخاب کند و به سمت خیانت کشیده شود پس سعی کنید نیاز های احساسی مردها را تامین کنید.

تماس بدنی با مردان

این مورد را با رابطه جنسی اشتباه نگیرید.رابطه جنسی عمیق ترین و نزدیک ترین نوع تماس بدنی است که در نهایت با دخول همراه است.منظور از تماس فیزیکی این است که شما همدیگر را نوازش کنید، با انواع بوسه آشنایی داشته باشید و از آن ها استفاده کنید.همدیگر را در آغوش بکشید و حتی به طور ناگهانی دستان یکدیگر را بگیرید.این نوع تماس های بدنی می تواند به مردان انرژی فراوانی بدهد.اگر این ارتباطات کوچک اما قدرتمند را از آنها بگیرید زندگی برایشان کسالت آور و غیر قابل تحمل میشود.

نحوه رفتار با همسر متخصص روانشناسی سبک زندگی سالم سبک زندگی زندگی مشترک زندگی زناشویی زناشویی روانشناس روابط زوجین در روانشناسی رفتار با همسر رابطه زناشویی دکتر روانشناس خوب دانستنی های روانشناسی دانستنی های ازدواج پایه های زندگی مشترک اصلاح سبک زندگی آموزش زناشویی آموزش ازدواج

احترام به مرد

آقایان به همسر خود به عنوان یک پشتوانه احساسی قوی نگاه میکنند و آنها را قبول داشته و از او احترام می خواهند. حتی زمانی که با همسرتان تنها هستید، باید مرزی برای حفظ حرمت در نظر داشته باشید و همیشه احترام مرد خود را در هر شرایطی نگه دارید.

تائید و قدردانی از مرد

مردان دوست دارند که همسرشان کارهای آنها را تائید کند، هر چند کوچک و گذرا باشد. مردها با تائید کارهایشان توسط همسر دچار حس غرورعجیبی شده و شاد خواهند شد. هنگامی که مرد مورد تقدیر قرار می گیرد، او احساس می کند که تلاش های او بی فایده نبوده است و به همین دلیل دلگرم می شود تا بیشتر تلاش کند.

وضعیت مالی مردان

مردها تصور می کنند هر چه پول بیشتری داشته باشند، مردتر هستند پس اگر همیشه وضعیت مالی خودتان و دیگران را مقایسه می کنید و دائم از وضعیت مالیتان شکایت می کنید، باید بدانید با این کار مردانگی همسرتان را نشانه رفته اید.

رابطه جنسی با مردان

تمایل برای رابطه جنسی یکی از مهم ترین نقطه ضعف مردان در رابطه زناشویی و زندگی مشترک است. رابطه جنسی از نگاه مردان ممکن است بسیار با دیدگاه زنان متفاوت باشد.رابطه جنسی برای مردان به معنی عشق، حمایت و آرامش است. داشتن رابطه جنسی با کیفیت نقش زیادی در رضایت از زندگی مشترک دارد.

منبع : ساعدنیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ