قیمت خودرو تارا کارخانه و تارا در بازار ۱۴۰۰

0

اختلاف قیمت تارا اتوماتیک در کارخانه و قیمت تارا دنده ای دستی در بازار و کارخانه ای

تارا نسخه فیس لیفت شده پژو ۳۰۱ است و این تغییرات در بخش جلو و عقب خودرو اعمال شده. ایران خودرو اولین نسخه از تارا را طی جلسه هیئت دولت در ۳۰ بهمن ۹۸ رونمایی کرد. تیرماه ۹۹ نیز اولین نمونه‌های تارا به فروش رسید.

قیمت تارا در کارخانه

تارا دنده‌ای در کارخانه ۲۹۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. این قیمتی است که ایران خودرو بعد از ماجرای افزایش ۱۸ درصدی محصولاتش برای تارا دنده‌ای در نظر گرفته است و اگر نگاهی به قیمت دیگر محصولات داخلی بازار کنیم، متوجه می‌شویم تارا دنده‌ای فقط از دنا پلاس توربو و دنا پلاس اتوماتیک قیمت کمتری دارد. محصولاتی که به ترتیب ۲۹۷ و ۳۴۸ میلیون تومان فروخته می‌شوند. همچنین تارا اتوماتیک دیگر محصول ایران خودرو در کارخانه ۴۱۵ میلیون تومان قیمت دارد و به عنوان گران‌ترین محصول تولیدی ایران خودرو توسط این خودروساز فروخته می‌شود. به طوری که این خودرو در مقایسه با دنا پلاس اتوماتیک ۷۶ میلیون تومان قیمت بیشتری دارد. با این حال هنوز فروش تارا اتوماتیک استارت نخورده است.

قیمت روز خودرو کارخانه قیمت خودرو تارا خودرو تارا تارا دستی تارا اتوماتیک

قیمت تارا در بازار

قیمت تارا دنده‌ای در بازار آزاد از ۴۲۰ میلیون تومان شروع می‌شود و تا ۴۷۰ میلیون تومان ادامه دارد. فروشنده‌ای در چهارمحال و بختیاری تارا دنده‌ای نقره‌ای رنگ خود را ۴۳۵ میلیون تومان می‌فروشد. این خودرو که امسال تولید شده بیمه شخص ثالث هم دارد. فروشنده دیگری در بابل تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ سفید رنگی را ۴۵۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است. شخص دیگری در بیرجند برای تارا دنده‌ای ۴۷۰ میلیون تومان قیمت تعیین کرده است. او در بخش توضیحات این آگهی، دلیل بالا بودن قیمت پیشنهادی خود را نسبت به نمونه‌های دیگر رنگ مشکی آبنوسی خودرو اعلام کرده است. در تهران هم وضعیت تقریبا مشابه است. فروشنده‌ای در شرق پایتخت با ۴۶۰ میلیون تومان حاضر به فروش تارا دنده‌ای سفید رنگ است. در مرکز شهر نیز می‌شود با قیمت ۴۳۵ میلیون تومان سراغ تارا دنده‌ای مشکی رنگ رفت.

تارا دنده ای ۲۹۰,۴۷۲,۰۰۰ ۴۴۵,۰۰۰,۰۰۰
تارا اتوماتیک ۴۱۵,۰۰۰,۰۰۰ ۰

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ