گزارش زنده/ استقلال یک – سپاهان صفر/ پایان نیمه اول

0

پایگاه خبری ساتین- نیمه اول دیدار رفت استقلال و سپاهان در لیگ بیست و یکم با برتری یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

به گزارش ساتین، استقلال که بعد از ۵ تساوی متوالی، هفته گذشته با برد آشتی کرد! در صورت پیروزی در بازی امروز، به صورت موقت به صدر جدول خواهد رفت و حتی این شانس را دارد که در صورت رقم خوردن نتایج باب میلش در سایر بازیها، صدرنشین لیگ در پایان هفته دهم باشد.

سپاهان برای رسیدن به صدر جدول – برای حداقل ۲۴ ساعت – به یک مساوی در این بازی احتیاج دارد اما محرم نویدکیا اصلا علاقه‌ای به مساوی ندارد و حاضر است تیمش ببازد اما مساوی نکند! او امروز قطعا تیمش را برای برد به میدان خواهد فرستاد تا سومین برد متوالی‌اش مقابل استقلال را کسب کند.

تقابل ویژه: سپاهان با ۱۳ گل زده دومین خط حمله قدرتمند لیگ را در اختیار دارد و استقلال با ۲ گل خورده صاحب دومین خط دفاعی قدرتمند لیگ است.

غایبان: در استقلال که وریا غفوری و آرش رضاوند دیدار امروز را به دلیل مصدومیت از دست داده‌اند و محمدرضا خلعتبری و رضا میرزایی هم غایبان سپاهان برای این بازی مهم هستند.

نتیجه هفته گذشته: استقلال با ۳ گل پیکان را شکست داد و سپاهان با یک گل از سد صنعت نفت گذشت.

وضعیت در جدول: استقلال با ۱۷ امتیاز در رده چهارم قرار دارد و سپاهان ۱۹ امتیازی، تیم دوم جدول است.

سه شنبه ۲۳ آذر 

استقلال – سپاهان ساعت ۱۶

ترکیب استقلال مقابل سپاهان

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد حسین مرادمند، عارف آقاسی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، سبحان خاقانی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، امیر حسین حسین‌زاده و رودی ژستد

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

ترکیب سپاهان برابر استقلال

کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن،‌ مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی،‌ محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده، سجاد شهباززاده

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

شرح گل

استقلال یک – سپاهان صفر (جعفر سلمانی ۳۶): ارسال از سمت راست مهدی پور را رودی ژستد در داخل محوطه جریمه با ضربه سر برای جعفر سلمانی کاشت و این بازیکن بعد از یک کنترل خوب، با شوت روی پا دروازه سپاهان را باز کرد.

دقایق حساس

۱۲: حرکت ترکیبی سپاهانی ها می رفت مدافعان استقلال را به زحمت بیاندازد ولی پاس در عرض کوتاه ریگی در داخل محوطه جریمه به موقع از منطقه خطر دور شد.

۱۷: کار تیمی استقلالی ها روی ضربه ایستگاهی به شوت جعفر سلمانی ختم شد که توپ در این صحنه از کنار دروازه به بیرون رفت.

۷۴۷۴ / ۶۶۴۱

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

گزارش زنده/ استقلال یک – سپاهان صفر/ پایان نیمه اول

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ