یزدانی: سخت‌ترین بازی عمرم را پشت سر گذاشتم

0

پایگاه خبری ساتین- مدافع استقلال از دیدار مقابل تیم سابقش به‌عنوان دشوارترین بازی دوران حرفه‌ای خود یاد کرد.

به گزارش ساتین، سیاوش یزدانی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان اصفهان گفت: این پیروزی بسیار ارزشمند را به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. به سپاهان تبریک می‌گویم که از لحاظ فنی و اخلاقی فوق‌العاده است. حریف خیلی بر ما فشار وارد کرد و سخت‌ترین بازی عمرم بود. خیلی خوشحالم در چنین بازی سختی سربلند شدیم.وی در مورد خوشحالی زایدالوصف خود پس از پایان بازی تصریح کرد: به سپاهان احترام می‌گذارم و این تیم را دوست دارم. سپاهان فوق‌العاده بود، اما این مسابقه‌ای شش امتیازی و رقابت دو تیم بالای جدولی محسوب می‌شد.

مدافع استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا آبی‌ها می‌توانند صدر جدول لیگ برتر را حفظ کنند یا خیر، گفت: استقلال جزو مدعیان اصلی قهرمانی است و تلاش می‌کنیم به این عنوان برسیم. سپاهان با این تیم، مدعی اصلی قهرمانی است و کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند.

یزدانی در خصوص تمجید کارشناسان از عملکرد او و اینکه با وجود ارائه بازی‌های باکیفیت، هنوز از رسیدن به ترکیب اصلی تیم ملی ناکام مانده است، گفت: این نظر لطف شماست. هر زمانی که بازی کرده‌ام، تلاش کردم بهترین عملکرد را داشته باشم و این موضوع به سلیقه سرمربی تیم ملی برمی‌گردد. مربیگری سلیقه است و شاید سرمربی تیم ملی، علاقه زیادی نداشته باشد که به من بازی بدهد. به او احترام می‌گذارم و تمام تلاشم را می‌کنم که به ترکیب اصلی برسم.

۶۶۴۱

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

یزدانی: سخت‌ترین بازی عمرم را پشت سر گذاشتم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ